Muzeul din Anglia care a devenit o adevărată senzație pe internet. Are unul dintre cele mai de succes canale de Youtube
Cel mai popular muzeu din Europa găzduiește blindate. Pragul instituției, care se află în sud-vestul Angliei, este trecut de puțini curioși. Dar, în mediul online, lucrurile stau diferit.
Milioane de oameni urmăresc filmulețele postate de angajați pe rețelele de socializare.
Muzeul de Tancuri din Bovington este mic și se află într-un colț liniștit din sud-vestul Angliei. Se laudă cu cea mai mare colecție de blindate din lume.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Nu suntem nici pe departe lângă un oraș mare. Suntem în Dorset, una dintre cele mai rurale zone ale Angliei. Este destul de izolat, mă tem”.
Chris, unul dintre angajați, responsabil și de conținutul media, este istoric și, mai nou, vedetă în mediul online.
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Dacă mi-ar fi spus cineva acum 18 luni că voi face asta, aș fi râs de el”.
Instituția a devenit o adevărată senzație pe internet. Are unul dintre cele mai de succes canale de Youtube din lumea muzeelor.
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Avem mai mult succes decât Museum of Modern Art și decât Luvrul și multe alte locuri imense, ceea ce este destul de uimitor”.
Totul a început în timpul pandemiei.
Nik Wyness, șeful de marketing și angajament: „Ne-am trezit în situația de a închide porțile și aceasta este principala noastră sursă de venit. Aveam deja un canal de YouTube destul de bine stabilit și ceea ce am făcut atunci a fost să încercăm să transformăm acea audiență în venituri”.
Acum, aproximativ 2,8 milioane de dolari, adică aproape o treime din veniturile muzeului, provin doar din online. „Fanii” sunt din întreagă lume.
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Există un interes enorm pentru războiul blindat în SUA”.
Nik Wyness, șeful de marketing și angajament: „În mod normal, nu primim un număr mare de vizitatori din străinătate, dar, de când am evoluat pe YouTube, am văzut o creștere a numărului de vizitatori pe care îi atragem aici. Cel mai mare segment dintre aceștia este de fapt din SUA”.
Unele dintre înregistrările lui Chris au fost urmărite de milioane de ori.
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Să vezi atâția oameni dornici să vadă ce ai făcut, înseamnă foarte mult”.
Există și abonați care plătesc pentru a avea acces la conținut înaintea celorlalți.
Chris Copson, ofițer de Cercetare și Conținut: „Sunt unii oameni care cred că nu ar trebui să expunem aceste lucruri. Sunt niște mașini de ucis. Eu le răspund că da, așa este, dar e istorie. Toate aceste evenimente au avut loc și trebuie să știm despre ele”.