Nu beti cafea daca lucrati noaptea! Afecteaza calitatea somnului

×
Publicitate

Cafeaua afecteaza calitatea somnului in cazul persoanelor care lucreaza de noapte. Iata concluzia oamenilor de stiinta de la Universitatea din Montreal.

De vina este cofeina, care tulbura mecanismele naturale ale ciclului veghe-somn. Se pare ca efectele sunt cu atat mai dezastruoase odata cu inaintarea in varsta.

In plus, cateva cafele in tura de noapte sunt de ajuns pentru a perturba grav functia hepatica, spun specialistii.

Afla mai multe din video atasat!
 

 

Articol recomandat de sport.ro
BREAKING NEWS Leo Messi, decizie radicală! S-a retras pe termen nelimitat
BREAKING NEWS Leo Messi, decizie radicală! S-a retras pe termen nelimitat
Citește și...
Vizibilitate redusa pe mai multe sosele din tara! Ceata s-o tai cu cutitul!

Ceata le da mari batai de cap si soferilor in multe zone ale tarii. Vizibilitatea este redusa, anunta Centrul National Infotrafic, sub 50 de metri pe autostrada A1 Bucuresti-Pitesti, in judetul Calarasi pe DN3 si in judetul Arges pe DN7.

Detectorul de cancer mamar cu infrarosii ar putea inlocui mamografia!

In timp ce dezbaterea despre oportunitatea mamografiilor inainte de 50 de ani continua sa incinga spirite in Statele Unite, a aparut si o solutie de mijloc. La un institut din California se testeaza un detector de cancer cu infrarosii.

Apa nu imbunatateste aspectul tenului! Legumele da!

Luand in calcul rezultatele unui studiu recent, cercetatorii britanici au ajuns la concluzia ca apa nu te ajuta sa ai un ten mai frumos. In schimb, legumele si fructele sunt intr-adevar cheia frumusetii.

Recomandări
Energia din Europa de Est. Cum a ținut Ucraina luminile aprinse în Ungaria și România, în timp ce se află în război cu Rusia

Europa de Est trece în 2026 prin cea mai grea vară din punct de vedere energetic după ieșirea din comunism. Canicula și seceta extremă au arătat limitele unor sisteme energetice precare, salvate de Ucraina aflată în război și Bulgaria ”codașă” în UE.

Comisia Europeană: Situaţia aprovizionării cu energie va rămâne tensionată săptămâna următoare

Grupul de coordonare pentru energie electrică de la nivelul Comisiei Europene a confirmat marţi că nu există riscuri pe termen scurt în ceea ce priveşte suficienţa aprovizionării cu energie electrică.

CNA cere TikTok să elimine 90 de videoclipuri despre „Ambulanța Neagră”, după valul de dezinformări

Consiliul Naţional al Audiovizualului a decis, marţi, să solicite platformei TikTok eliminarea a 90 de videoclipuri referitoare la subiectul "Ambulanţa Neagră" sau "Salvarea Neagră".