Factura uriasa de la Vodafone l-a adus in stare de soc. Patania unui profesor al carui telefon a fost furat
Un profesor, in varsta de 29 de ani, din Marea Britanie a trait un adevarat soc cand a primit acasa factura de la Vodafone. El a descoperit ca are de platit o suma imensa, desi, sustine el, a anuntat compania ca telefonul i-a fost furat.
Profesorul se afla in vacanta in Barcelona cand un hot l-a lasat fara telefon. Barbatul a declarat pentru Daily Mail ca a sunat de la un telefon public la Vodafone si a cerut ca abonamentul sa ii fie suspendat, pe motiv ca i s-a furat mobilul.
Compania sustine insa ca nu a inregistrat niciun astfel de apel si ca singura vina a Vodafone este ca nu a sunat clientul cand a vazut apelurile costisitoare.
"Sunt o victima, iar Vodafone vrea ca eu sa platesc pentru convorbirile hotului. Nu am cum sa platesc o factura de 15.000 de lire", a declarat profesorul.
Compania a acceptat sa reduca factura cu 30%, insa tot raman 10.000 de lire, bani pe care clientul nu ii are.
"Este inadmisibil ce mi se intampla. Daca banca la care am cont observa ceva dubios ma anunta imediat. Nu inteleg de ce Vodafone nu a procedat la fel, mai ales ca eu am cerut suspendarea", a mai spus profesorul.
Compania sustine ca va incerca sa ajunga la o intelege cu clientul.