Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Un vasluian a primit gata crăpat un televizor nou cumpărat de Black Friday. Ce a urmat e incredibil: ”Te simți batjocorit”

Un bărbat care a cumpărat de Black Friday un televizor a constat după ce a desfăcut coletul că acesta era crăpat. Inițial, compania i-a transmis că-l va schimba, dar după o lună i-a spus că dacă vrea un TV nou intact, trebuie să-l mai plătească o dată.  

Un bărbat din Huși care a cumpărat de Black Friday un televizor nou a descoperit că produsul era crăpat, cel mai probabil din vina curierului, dar supriza și mai mare a fost când compania furnizoare i-a transmis, după o lună de discuții, că dacă vrea un alt televizor intact, trebuie să-l mai plătească o dată, scrie Vremea Nouă.

Conform sursei citate, omul a ales cea mai mare companie de pe piață, tocmai pentru a nu avea parte de suprize neplăcute. A plătit televizorul cu diagonala de 61 cm, pe care voia să-l amplaseze în bucătărie, iar comanda a venit destul de repede. Bărbatul a dechis însă coletul 2 zile mai târziu, iar când a scos televizorul din cutia sa a descoperit că ecranul acestuia era crăpat.

Evident, a sesizat firma furnizoare, iar aceasta i-a transmis că-i va înlocui produsul fără nicio problemă. Reprezentanții companiei s-au prezentat la domiciliul hușeanului, au preluat televizorul crăpat și l-au anunțat că îl duc într-un service pentru remedierea problemei.

Compania i-a transmis că dacă vreau televizor intact, trebuie să-l mai plătească odată

După o lună de zile, compania i-a comunicat că televizorul este gata și poate să intre în posesia lui dacă achită suma de 399 de lei. Asta în condițiile în care televizorul a costat, cu tot cu transport, 414 lei. Practic, păgubitul mai trebuia să plătească o dată televizorul pe care l-a primit gata crăpat, în caz contrar urmând să i se restituie aparatul așa cum a fost scos din cutie, adică spart și nefuncțional.

Citește și
curier
Coletele comandate de Black Friday sunt și acum pe drum sau în depozite. Explicațiile oficiale ale unor firme de curierat

”Te simți batjocorit. Sunt dus cu vorba vreo lună de zile, după care mi se spune că mai trebuie să dau 399 lei dacă vreau televizor, căci altfel mi-l trimit înapoi pe cel stricat. Le-am spus că nu mai vreau nici produsul stricat, să și-l țină acolo. Vreau ca oamenii să știe să verifice pe loc produsul, ca să nu pățească așa ca mine. Nu-mi mai trebuie nici bani, nici nimic”, a spus hușeanul, dezamăgit.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult