Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Cum vor arată călătoriile aeriene după criza Covid-19

Când statul Florida a început să adopte măsuri de distanțare socială și să închidă plajele la jumătatea lunii martie, ca răspuns la amenințarea Covid-19, artista din Miami, Nadia Bouzid, avea de pictat un mural în interiorul unui hotel din Cancun, scrie CNN.

Lăsând pensula, a ridicat telefonul și a început să caute tarife la zboruri pentru a se întoarce acasă.

„Am urmărit un loc pentru zborul cu care îmi doream să merg, iar prețul biletului varia de la 200 la 350 de dolari”, spune Bouzid pentru CNN Travel. "Am rezervat locul și am zburat, dar zborul a fost îngrozitor de gol. M-am panicat, iar prețul în schimbare m-a făcut să mă întreb cât de mult voi plăti să mă întorc pentru a termina munca mea, când toate acestea se vor termina".

Deoarece țările formulează planuri pentru redeschiderea frontierelor și a întreprinderilor, iar companiile aeriene încep să vadă o revenire a traficului de pasageri, întrebarea lui Bouzid este pertinentă. Cum vor fi tarifele aeriene atunci când „toate acestea” se vor termina?

Delta Air Lines anulează locurile de pe mijloc și limitează îmbarcările până la 30 iunie, permițând rezervarea a doar 50 - 60% din locurile disponibile pe un zbor. Alte companii aeriene care adoptă controale similare includ Emirates, American Airlines, Japan Airlines, United, Wizz Air și multe altele.

Citește și
Vaccin
Franța refuză categoric ca SUA să aibă acces privilegiat la un viitor vaccin contra Covid-19

Pe 4 mai, compania de transport american ultra-low-cost Frontier Airlines a anunțat un comision pentru biletele de avion denumit „mai mult spațiu”, care putea fi folosit pentru zborurile cuprinse între 8 mai și 31 august. Cu aceast comision, un pasager ar fi putut plăti de la 39 de dolari pentru a garanta că scaunul mijlociu rămâne neocupat.

Comisionul a fost retras după 48 de ore. La data de 6 Mai, compania aeriană a retras planul după ce a primit critici din partea membrilor Congresului Statelor Unite.

Cu toate acestea, IATA, asociația comercială aeriană globală, vrea să aibă ultimul cuvânt pe tema distanțării sociale în aeronave. IATA a anunțat că optează împotriva forțării companiilor aeriene să blocheze locurile de mijloc.

"IATA spune în esență că sănătatea financiară a companiilor aeriene contează mai mult decât sănătatea angajaților sau a clienților lor", spune Henry Harteveldt, analist al companiei aeriene Atmosphere Research Group. "Acest comunicat de presă include o estimare a faptului că tarifele aeriene vor trebui să crească în cazul în care operatorii de transport trebuie să lase locurile din mijloc libere. Dacă cererea rămâne scăzută și companiile aeriene trebuie să concureze pentru un număr limitat de călători, tarifele vor fi mici pentru a atrage cât mai mulți călători cât pot. "

Ceea ce este crucial pentru a restabili această cerere, este în primul rând restabilirea sentimentului de siguranță.

„Frica și încrederea vor fi cele două emoții în fruntea minții oamenilor atunci când planifică o călătorie, iar dacă o persoană nu simte că o companie aeriană respectă în mod adecvat sănătatea pasagerilor, va găsi o companie aeriană care o face”.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult