TikTok se angajează să își alinieze practicile la codul european pentru protecția consumatorului
Comisia Europeană a anunțat marți că TikTok s-a angajat să își schimbe practicile pentru a se alinia la regulile UE, pentru a-și proteja astfel mai bine consumatorii.
Potrivit sursei citate, ”platforma de socializare nu a reușit să protejeze copiii de reclamele ascunse și de conținutul neadecvat”.
”Consumatorii vor putea vedea toate tipurile de reclame la care sunt expuși””Toate platformele de social media sunt obligate să respecte regulile și să se asigure că consumatorii pot identifica cu ușurință conținutul comercial, inclusiv atunci când sunt promovate de influenți. Salutăm angajamentul TikTok pentru mai multă transparență în modul în care își desfășoară activitatea de afaceri. Datorită dialogului nostru, consumatorii vor putea vedea toate tipurile de reclame la care sunt expuși atunci când folosesc această platformă. În ciuda angajamentului de astăzi, vom continua să monitorizăm situația în viitor, acordând o atenție deosebită efectelor asupra tinerilor utilizatori”, a declarat Didier Reynders, comisarul european pentru Justiție.