iLikeIT. S-a lansat ”codul bunelor maniere” pentru influencerii din România
Your browser doesn't support HTML5 video.
Codul a fost lansat luna aceasta pentru oamenii care sunt în afara industriei de marketing/publicitate și care vor avea, astfel, la dispoziție o bază de cunoaștere.
”Cred că este nevoie de un astfel de cod. Acești oameni vor vedea pentru prima dată câtă muncă se depune și câți actori sunt implicați, de exemplu, a punerii în scenă a unui banal selfie, ca să-i spunem așa într-o campanie publicitară.” - spune Costin.
El atrage atenția că este vorba despre recomandări, nu despre reguli.
”Nu sunt reguli, sunt recomandări. Pentru influenceri, cea mai cunoscută și mai cerută ar fi marcarea mesajelor publicitare, fie că vorbim de un hashtag, ad, publicitate, advertising, promo sau un text care cuprinde intenția lui și locul lui în acea postare a influencerului. Iar pentru advertiseri, probabil o atenție sporită asupra tuturor proceselor care se întâmplă în cazul implementării unei campanii cu influenceri, plecând de la zona hunting și terminând cu zona de payment a influencerilor și raportare.” - mai spune Costin Cocioabă.