Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Netflix a pierdut aproape un milion de abonaţi în al doilea trimestru al anului

Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă va oferi conţinut mai puţin.

În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă două milioane de abonaţi.

Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.

În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an. 

Citește și: Nouă sate din apropiere de Atena, evacuate din cauza unui incendiu. Pompierii români ajută la stingerea flăcărilor Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.

Citește și
jak knight
Jak Knight, comediant de stand-up, scriitor și actor, a murit la 28 de ani

Şeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puţin conţinut decât versiunea actuală.

Acţiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunţ.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult