Netflix a pierdut aproape un milion de abonaţi în al doilea trimestru al anului
Netflix a continuat să piardă abonaţi şi în al doilea trimestru al acestui an, însă pierderea a fost la mai puţin de jumătate decât se aştepta. Versiunea cu reclame va fi lansată anul viitor, însă va oferi conţinut mai puţin.
În al doilea trimestru al anului, Netflix a pierdut 970.000 de abonaţi, de aproape cinci ori mai mult decât în primul trimestru, însă sub estimări. În urmă cu trei luni, cei de la Netflix spuneau că se aşteaptă să piardă două milioane de abonaţi.
Netflix are acum 220,67 de milioane de abonaţi, iar vestea bună este că trimestrul viitor ar trebui să câştige un milion de abonaţi, conform estimărilor companiei.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
În aceeaşi perioadă, Netflix a avut venituri de 7,97 miliarde de dolari, puţin sub estimările de 8,04 miliarde de dolari, dar în creştere cu 8,6% de la an la an.
Netflix şi-a anunţat acţionarii că planurile de lansare a versiuni cu reclame au fost amânate pentru începutul anului viitor. Această versiune va fi lansată prima oară în regiunile în care sumele investite în reclame sunt mai mari.
Şeful companiei spune că există negocieri cu studiourile privind drepturile de difuzare, dar că la momentul lansării versiunii cu reclame aceasta va avea mai puţin conţinut decât versiunea actuală.
Acţiunile companiei au crescut cu peste 7% după anunţ.