(P) Styling pentru serviciu - cum să te îmbraci pentru birou
Alegerea articolelor potrivite pentru garderoba tă îți poate ușura alegerea și poate reduce timpul pe care îl petreci pentru a te pregatești dimineața. Iar asta înseamnă multe minute prețioase pentru tine, petrecute așa cum dorești: dormind, pentru exerciții fizice, elemente self care conștient, un mic dejun fără grabă sau o îngrijire mai minuțioasă. Aflați cum să alegeți modelele perfecte pentru muncă și pentru birou.
Cum te îmbraci pentru birou? Ținute în conformitate cu codul vestimentar de afaceriPrimul lucru pe care trebuie să îl faci înainte de a începe să compuneți ținutele pentru serviciu, este să știți care este codul vestimentar care domină în acesta. Fiecare companie și chiar fiecare sector de activitate poate avea cerințe diferite în ceea ce privește ținuta de zi cu zi sau ținuta de birou pentru ocazii speciale, cum ar fi întâlnirile bordului de conducere sau cu clienții, reprezentarea locului de muncă la târguri comerciale și evenimente de branșă, cursuri de formare, evenimente în companie sau gale mai mari. Altfel va arăta setul de haine pentru un angajat din branșa creativă, unde se aplică adesea un stil casual sau eventual smart casual și altfel pentru un om de afaceri de rang înalt sau un angajat al unei bănci. Așadar, înainte de a alege piesele pentru o garderobă capsulă de serviciu, iei în considerare:
dacă societatea ta are un cod vestimentar strict; dacă nu, poate că regulile nu sunt oficiale. În acest caz, merită să verifici care este codul vestimentar pe care îl respectă persoanele care ocupă poziții similare; dacă te întâlnești cu clienții; dacă participi la întâlniri importante; dacă reprezinți compania în exterior; sunt organizate adesea evenimente sau gale de firmă? Dacă da, vei avea nevoie de un set formal sau de gală; participi la călătorii de afaceri și ai nevoie de o garderobă compactă pentru diferitele ocazii aferente?Răspunsurile la aceste întrebări te vor ajuta să-ți determini nevoile. Vei afla dacă garderoba ta ar trebui să includă doar ținute zilnice în stil casual sau smart casual. Poate că este necesară o ținută de afaceri, deci un costum închis, cămașă deschisă la culoare pentru bărbați și un ansamblu moderat sau o rochie până la genunchi, dresuri, tocuri și accesorii neutre pentru femei? Primul pas este să faci o listă cu ocaziile pentru care vei avea nevoie de ținute potrivite, atât la birou, cât și în afara acestuia.
Ținute pentru serviciu - creați o garderobă capsulă funcționalăOdată ce îți cunoști necesitățile, poți trece la partea practică a construirii unei garderobe capsulă pentru serviciu. Acest concept te va ajuta să creați din câteva elemente mai multe ținute pentru birou și pentru alte ocazii. Cum creăm ansambluri bine gândite și ce piese vor funcționa cel mai bine?
Vedeți vestele pentru bărbați S'portofino >>>.
Ținute pentru serviciu și birou - creăm o bază vestimentarăȘtii de ce Mark Zuckenberg alege un tricou gri identic în fiecare zi, iar lui Steve Jobs îi plăcea cel mai mult să apară într-un golf negru? Nu este vorba de faptul că acești cei mai importanți antreprenori din ziua de azi nu acordă atenție modei sau nu se interesează de ea. Celebrul tricou este ales cu meticulozitate și croit pe măsură, iar golful este creat de un designer. În această vestimentație de afaceri este vorba atât despre crearea unei uniforme și a unei mărci comerciale, cât și despre scurtarea procesului de alegere a unei ținute pentru serviciu.
Este o facilitare considerabilă atunci când aveți în garderobă haine pe care pot fi luate pur și simplu de pe umeraș și le puteți îmbrăca fără a vă gândi prea mult. Un astfel de efect poate fi obținut fără a vă limita la un singur articol de îmbrăcăminte. Tot ce trebuie să faceți este să vă bazați pe articole de bază de calitate excelentă care vor constitui temeiul oricărei ținute pentru birou. Stiliștii spun că ar trebui să reprezinte până la 80% din ceea ce aveți în garderobă.
Puteți alege, de exemplu:
cămăși simple și bluze cu mânecă lungă în culori din paleta sau tonurile (reci sau calde) alese de dumneavoastră; o bluză mai călduroasă pentru perioada de toamnă/iarnă, de exemplu, un golf monocolor, un pulover simplu, un cardigan cu nasturi; pantaloni confortabili, neutri: pentru o ținută casual, aceștia pot fi blugi sau chinos, pentru o ținută mai formală, pantaloni din stofă, pantaloni țigaretă, pantaloni wide leg; cămașă deschisă la culoare; o jachetă bine croită, dar confortabilă;Și nu uitați de accesoriile aranjate în seturi. Acestea vă vor fi de folos:
curele din piele; pantofi care să se potrivească cu stilul vestimentar; geantă pentru laptop; în stilistica feminină: geanta de zi cu zi; bijuterii discrete.Dacă la locul de muncă aveți un cod vestimentar mai formal, în cazul femeilor dresurile vor fi necesare pentru ținuta de birou.
Ținute pentru serviciu și birou - cum subliniem personalitatea?Cea mai mare parte a garderobei tale ar trebui să fie o bază neutră. Cum punem deci în evidență propriul stil și cum ne exprimăm individualitatea? Aceasta se poate face prin alegerea culorilor preferate. Trebuie doar să reții că, pentru un cod vestimentar formal de afaceri, culorile tind să fie discrete și se aleg costume închise la culoare, cămăși sau rochii de culoare deschisă și pantofi negri. Cu toate acestea, ați putea fi tentat să adaugi câteva accesorii care să atragă discret atenția, cum ar fi rame de ochelari interesante, o cravată în dungi și o față de pernă, o eșarfă sau o broșă asortată. Stilul pentru birou poate fi uniforma ta, în care te simți confortabil, iar acest gen de mici detalii - un element distinctiv și memorabil.
Vezi fuste și rochii S'portofino >>>
Ce culori și modele pentru ținutele la lucru și de birou?Un stil mai formal pentru birou ar trebui să se bazeze pe culori discrete: negru, albastru marin, gri închis pentru costume și ansambluri pentru femei. Cămășile și bluzele se aleg în nuanțe pastelate. Albul este rezervat pentru ocazii speciale, iar pentru ținutele de zi cu zi, de exemplu, albastru, roz, gri deschis. Modelele sunt delicate și nu ies în evidență. Ele se pot îmbina cu textura țesăturii (de exemplu, buline albastre pe un fond de cămașă albastră) sau fac trimitere la stilul clasic. Poți opta pentru carouri delicate sau dungi.
Dacă ai un stil smart casual la locul de muncă, îți poți permite o piesă colorată sau un element cu model, pentru a adăuga varietate la bază și a deveni o piesă care să iasă în evidență.
Ce trebuie să evitați în ținutele de birou și la lucru?În cazul ținutelor de birou, merită să eviți materialele și tăieturile care nu au formă și care sunt asociate mai degrabă cu spațiile domestice. Este mai bine să renunți la treninguri și tricouri întinse, în favoarea blugilor sau a pantalonilor chino cu adaos de elastan și a unui tricou simplu. Nu uită, de asemenea, că, de obicei, vei petrece ore lungi în fiecare zi în hainele de lucru. Așa că ai grijă de calitatea și buna lor compoziție, astfel încât să te simți confortabil. Alege materiale naturale (de exemplu, lână, bumbac) sau materiale artificiale, adică fabricate din materiale vegetale (viscoză, tencel). Evită materialele sintetice, de exemplu, poliesterul, acrilul.
Pe ce branduri merită să contăm pentru ținutele de lucru și de birou?În ținutele de lucru calitatea joacă cel mai mare rol, așa că optează doar pentru mărci bune. Selecția este făcută de exemplu de Sportofino, unde poți găsi producători și designeri recunoscuți, cum ar fi Boss, Aeronautica Militare, Goldbergh, Gran Sasso, Dondup, Polo Ralph Lauren, Vilebrequin, North Sails, MC2 Saint Barth, Bogner, Paul and Shark, La Martina, Maia Bergman, Deha.