Modifica setarile cookie
Toate categoriile

Pandemia a lovit în plin industria auto de lux. Câți angajați vor concedia Bentley și Aston Martin

Renumiţii producători de automobile de lux Bentley şi Aston Martin nu sunt imuni la impactul pandemiei de coronavirus asupra economiei şi industriei auto mondiale.

Aceștia îşi reduce numărul de angajaţi din cauza scăderii cererii pentru vehiculele lor, transmite Reuters, citată de news.ro.

Bentley va elimina un sfert din forța de muncă totală

 

Bentley, deţinută de Volkswagen, a anunţat vineri că intenţionează să elimine până la 1.000 de locuri de muncă, aproape un sfert din forţa de muncă totală, dar prin intermediul unui program de plecări voluntare.

”Cu aceasta estimare de reducere considerabilă a veniturilor viitoare, Bentley a accelerat planurile de evaluare cuprinzătoare a structurii costurilor şi investiţiilor şi, în ultimă instanţă, ca în orice organizaţie, costurile şi structura forţei de muncă”, a anunţat compania într-un comunicat.

Pandemia de coronavirus a întârziat şi planurile Bentley de a stabili detaliile unui plan de restructurare numit “Beyond100”. Programul are rolul să pregătească producătorul auto cu o istorie de un secol pentru următorii 100 de ani.

Citește și
economie mondiala
Pandemia de coronavirus va costa economia americană 7,9 trilioane de dolari
Aston Martin va desființa 500 de locuri de muncă

 

Producătorul auto britanic Aston Martin a anunţat planul de a desfiinţa 500 de locuri de muncă, din cauza volumului de producţie aflat sub nivelul planificat iniţial şi pentru îmbunătăţirea productivităţii. Aston Martin are aproximativ 2.600 de angajaţi la nivel mondial.

Restructurarea este aşteptată să înceapă în luna august, potrivit unui purtător de cuvânt aş companiei. Anunţul a venit la o săptămână de când Aston Martin a anunţat că directorul general al Mercedes-AMG, Tobias Moers, îl va succeda pe Andy Palmer, care a demisionat începând cu data de 1 august.

Reducerea de personal de la Aston Marin face parte dintr-un plan de restrângere a costurilor cu circa 28 de milioane de lire sterline (35,6 milioane dolari), în termeni anuali. Restructurarea ar urma să coste aproximativ 12 milioane de lire (15,3 milioane dolari) în 2020, potrivit companiei.

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult