Modifica setarile cookie
Toate categoriile

(P) E-Advertising îți spune de ce afacerea ta are nevoie de SEO

SEO reprezintă o metodă eficientă de promovare în mediul online.

 

„Search engine optimization” sau optimizarea pentru motoarele de căutare este o practică ce urmărește creșterea atât a calității și cantității traficului de site, cât și a expunerii brand-ului prin metode neplătite (cunoscute ca și organice).

În ciuda acronimului, SEO se orientează atât către utilizatori, cât și către motoarele de căutare. Este vorba despre înțelegerea a ceea ce căutăm online, a răspunsurilor pe care le căutăm, a cuvintelor pe care le folosim și a tipului de conținut pe care dorim să îl consumăm.

Multe branduri și afaceri locale sunt conștiente de faptul că au nevie de SEO pentru ca proprietățile lor digitale să fie mai vizibile pentru public. Bineînțeles că SEO va îmbunătăți calitatea unui site, vizibilitatea acestuia, dar ce alte valori mai oferă? De ce este SEO atât de important? Experții de la E-Advertising sunt aici ca să răspundă la aceste întrebări și să menționeze alte câteva beneficii ale SEO în domeniul afacerilor online.

SEO - important pentru afacere

1. SEO nu este un cost, ci o investiție, chiar o investiție cu randament ridicat. Cu ajutorul SEO și a datelor de analiză web, poți observa anumite cuvinte cheie care au rate de conversie mari pentru care te poziționezi pe pagina #2 pe Google și știi că ajungi la o cheltuială foarte mare, inutil.

Ridicându-ți rangul în primele 3 locuri de pe prima pagină, unde se efectuează cele mai multe click-uri, poti obține o rentabilitate masivă a investiției modeste în SEO. Acesta este motivul pentru care SEO a fost asemănat cu investiția în domeniul imobiliar - poate fi cu adevărat uimitoare atunci când știi cum să o faci.

2. SEO este o parte crucială a mixului de marketing. SEO, de unul singur, nu te poate ajuta să atingi cel mai mare potențial de marketing. Social media, branding și alte strategii de marketing segmentează și completează SEO, combinarea lor consolidând și întărind fiecare element pentru a-ți dezvolta afacerea exponențial, cât mai repede.

În calitate de manager sau CEO, provocarea ta nu este aceea de a alege una peste alta, ci de a integra în mod inteligent SEO în mixul tău de marketing pentru a obține recompensele mult așteptate.

3. Căutarea organică este cel mai adesea sursă primară a traficului de pe site. Căutarea organică reprezintă o parte importantă a performanței site-ului web, precum și o componentă critică a canalului de vânzare care, în cele din urmă, conduce către obținerea de conversii.

După cum știu cei de pe piață, Google deține o parte semnificativ mai mare din piața de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și mulți, mulți alții.

Asta nu înseamnă că toate motoarele de căutare nu contribuie la vizibilitatea unei mărci - o fac - este important de știut însă că Google deține aproximativ 75% din piața de căutare globală. Este lider clar și, prin urmare, orientările sale sunt importante de urmat. Dar restul de 25% din piața deținută de alte motoare este în mod evident valoroasă și pentru branduri.

Google, fiind unul din cele mai utilizate motoare de căutare din lume, este de asemenea un popular furnizor de e-mail la nivel mondial, cu peste 1 miliard de utilizatori. Majoritatea celor care au acces la internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații. Google și alte motoare de căutare vor funcționa întotdeauna în favoarea unei mărci.

4. SEO construiește încredere. Scopul oricărei experiențe SEO este de a stabili o bază solidă pentru un site cu o experiență curată și eficientă de utilizare, ușor de descoperit în căutare, datorită credibilității pe care o oferă brandului și proprietăților sale digitale.

Multe elemente intră în stabilirea autorității în ceea ce privește motoarele de căutare precum Google. În plus față de factorii menționați mai sus, autoritatea este acumulată în timp ca urmare a unor elemente precum:

- Profilul de backlink-uri de calitate. - Comportamentul pozitiv al utilizatorilor. - Elemente de conținut optimizate pe pagină.

5. SEO influențează ciclul de cumpărare. Clienții își fac cercetările. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale internetului din perspectiva cumpărătorului.

Folosind tactici SEO pentru a îți transmite mesajul pentru oferte bune, produse și / sau servicii revoluționare, precum și importanța și fiabilitatea a ceea ce oferi clienților va avea un impact pozitiv. De asemenea, va influența fără îndoială ciclul de cumpărare într-un mod pozitiv, atunci când tacticile sunt aplicate corespunzător.

Mărcile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele, astfel SEO local îmbunătățește vizibilitatea business-ului și permite clienților potențiali să găsească răspunsurile dorite.

O agentie de digital marketing te poate ajuta să obții toate cele enumerate mai sus, deoarece echipa sa este alcătuită din experți care pun cap la cap strategia de promovare. Important este să știi ce îți dorești tu pentru tine și afacerea ta. Dorești să fii pe prima pagină în Google? Crezi că poți să obții succesul și fără strategii online?

Dacă ceea ce îți dorești este să ai vizibilitate în mediul online, atunci ai nevoie de servicii de optimizare SEO. Cu o experiență în marketing digital de peste 8 ani, E-advertising vine în ajutorul tău cu soluții eficiente.

 

Ultimele stiri

Top Citite

Parteneri

Citește mai mult