(P) E-Advertising îți spune de ce afacerea ta are nevoie de SEO

optimizare

SEO reprezintă o metodă eficientă de promovare în mediul online.

 

„Search engine optimization” sau optimizarea pentru motoarele de căutare este o practică ce urmărește creșterea atât a calității și cantității traficului de site, cât și a expunerii brand-ului prin metode neplătite (cunoscute ca și organice).

În ciuda acronimului, SEO se orientează atât către utilizatori, cât și către motoarele de căutare. Este vorba despre înțelegerea a ceea ce căutăm online, a răspunsurilor pe care le căutăm, a cuvintelor pe care le folosim și a tipului de conținut pe care dorim să îl consumăm.

Multe branduri și afaceri locale sunt conștiente de faptul că au nevie de SEO pentru ca proprietățile lor digitale să fie mai vizibile pentru public. Bineînțeles că SEO va îmbunătăți calitatea unui site, vizibilitatea acestuia, dar ce alte valori mai oferă? De ce este SEO atât de important? Experții de la E-Advertising sunt aici ca să răspundă la aceste întrebări și să menționeze alte câteva beneficii ale SEO în domeniul afacerilor online.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

SEO - important pentru afacere

1. SEO nu este un cost, ci o investiție, chiar o investiție cu randament ridicat. Cu ajutorul SEO și a datelor de analiză web, poți observa anumite cuvinte cheie care au rate de conversie mari pentru care te poziționezi pe pagina #2 pe Google și știi că ajungi la o cheltuială foarte mare, inutil.

Ridicându-ți rangul în primele 3 locuri de pe prima pagină, unde se efectuează cele mai multe click-uri, poti obține o rentabilitate masivă a investiției modeste în SEO. Acesta este motivul pentru care SEO a fost asemănat cu investiția în domeniul imobiliar - poate fi cu adevărat uimitoare atunci când știi cum să o faci.

2. SEO este o parte crucială a mixului de marketing. SEO, de unul singur, nu te poate ajuta să atingi cel mai mare potențial de marketing. Social media, branding și alte strategii de marketing segmentează și completează SEO, combinarea lor consolidând și întărind fiecare element pentru a-ți dezvolta afacerea exponențial, cât mai repede.

În calitate de manager sau CEO, provocarea ta nu este aceea de a alege una peste alta, ci de a integra în mod inteligent SEO în mixul tău de marketing pentru a obține recompensele mult așteptate.

3. Căutarea organică este cel mai adesea sursă primară a traficului de pe site. Căutarea organică reprezintă o parte importantă a performanței site-ului web, precum și o componentă critică a canalului de vânzare care, în cele din urmă, conduce către obținerea de conversii.

După cum știu cei de pe piață, Google deține o parte semnificativ mai mare din piața de căutare decât concurenții precum Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo și mulți, mulți alții.

Asta nu înseamnă că toate motoarele de căutare nu contribuie la vizibilitatea unei mărci - o fac - este important de știut însă că Google deține aproximativ 75% din piața de căutare globală. Este lider clar și, prin urmare, orientările sale sunt importante de urmat. Dar restul de 25% din piața deținută de alte motoare este în mod evident valoroasă și pentru branduri.

Google, fiind unul din cele mai utilizate motoare de căutare din lume, este de asemenea un popular furnizor de e-mail la nivel mondial, cu peste 1 miliard de utilizatori. Majoritatea celor care au acces la internet vizitează Google cel puțin o dată pe zi pentru a obține informații. Google și alte motoare de căutare vor funcționa întotdeauna în favoarea unei mărci.

4. SEO construiește încredere. Scopul oricărei experiențe SEO este de a stabili o bază solidă pentru un site cu o experiență curată și eficientă de utilizare, ușor de descoperit în căutare, datorită credibilității pe care o oferă brandului și proprietăților sale digitale.

Multe elemente intră în stabilirea autorității în ceea ce privește motoarele de căutare precum Google. În plus față de factorii menționați mai sus, autoritatea este acumulată în timp ca urmare a unor elemente precum:

- Profilul de backlink-uri de calitate.
- Comportamentul pozitiv al utilizatorilor.
- Elemente de conținut optimizate pe pagină.

5. SEO influențează ciclul de cumpărare. Clienții își fac cercetările. Acesta este unul dintre cele mai mari avantaje ale internetului din perspectiva cumpărătorului.

Folosind tactici SEO pentru a îți transmite mesajul pentru oferte bune, produse și / sau servicii revoluționare, precum și importanța și fiabilitatea a ceea ce oferi clienților va avea un impact pozitiv. De asemenea, va influența fără îndoială ciclul de cumpărare într-un mod pozitiv, atunci când tacticile sunt aplicate corespunzător.

Mărcile trebuie să fie vizibile în locurile în care oamenii au nevoie de ele, astfel SEO local îmbunătățește vizibilitatea business-ului și permite clienților potențiali să găsească răspunsurile dorite.

O agentie de digital marketing te poate ajuta să obții toate cele enumerate mai sus, deoarece echipa sa este alcătuită din experți care pun cap la cap strategia de promovare. Important este să știi ce îți dorești tu pentru tine și afacerea ta. Dorești să fii pe prima pagină în Google? Crezi că poți să obții succesul și fără strategii online?

Dacă ceea ce îți dorești este să ai vizibilitate în mediul online, atunci ai nevoie de servicii de optimizare SEO. Cu o experiență în marketing digital de peste 8 ani, E-advertising vine în ajutorul tău cu soluții eficiente.

 

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT

Curtea Constituţională este aşteptată să decidă joi asupra a două cereri de anulare a primului tur al alegerilor prezidenţiale, depuse de doi competitori electorali, Cristian Terheş şi Sebastian Popescu, clasaţi pe poziţiile 9 şi 12. 

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile
Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok din Dublin chiar înainte de alegeri, fără a informa autoritățile statului despre acest lucru, a declarat vicepreședintele CNA Valentin Jucan, care îi cere acum demisia demnitarului.