(P) Romanian Influencer Awards premiază cei mai activi creatori de conținut

Romanian Influencer Awards

Romanian Influencer Awards își face debutul alături de cel mai așteptat eveniment din România dedicat promovării pe platformele creatorilor de conținut, Influencer Marketing Conference.

Competiția își propune să celebreze creativitatea și implicarea creatorilor de conținut din România, care inspiră comunitățile lor online prin autenticitate și pasiune. Romanian Influencer Awards își dorește să devină un punct de referință anual în industria social media, punând în lumină talentele autohtone care au un impact semnificativ asupra audiențelor lor.

Nominalizările pentru Romanian Influencer Awards au fost selectate cu atenție, țînând cont de activitatea celor mai influenți creatori de conținut locali și colaborările acestora cu brand-urile. Selecția, realizată în colaborare cu agenția de publicitate Starcom, a evaluat prezența în social media, impactul asupra publicului și implicarea în capaniile brandurilor. Criteriile de selecție au inclus relevanța conținutului, calitatea interacțiunilor și impactul în campaniile de marketing. Astfel, au fost propuși creatorii care au demonstrat că pot avea un rol important în industria marketingului și în comunitatea lor deopotrivă.

„Suntem încântați să lansăm Romanian Influencer Awards, o competiție care recunoaște munca și dedicarea influencerilor români, ce contribuie la formarea opiniilor și dau tendințele în mediul online. Acești creatori de conținut merită să fie promovați pentru eforturile de a aduce valoare comunităților lor,” spune Cristian Manafu, Organizator Influencer Marketing Conference & Romanian Influencer Awards.

„De 12 ani realizăm InfluenceMe, primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă holistică. Anul acesta, mai mult ca oricând, am simțit nevoia că lansarea studiului să fie urmată de o gală care să premieze eforturile industriei și ale creatorilor de conținut, aducând în lumina reflectoarelor oamenii care chiar și-au pus amprenta în dezvoltarea industriei de comunicare. Rolul premiilor este de a aduce o anumită rigoare în procesul de evaluare a fenomenului și, poate cel mai important, de a pune bazele unor repere etice, estetice”, Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom România, parte din Publicis Media Groupe.

Citește și
Putin are un plan de împărțire a Ucrainei care implică și România și i-l va propune lui Trump

Romanian Influencer Awards

Romanian Influencer Awards include un total de 13 categorii, fiecare menită să evidențieze talentele din diverse domenii ale social media:

• Best Fashion & Beauty Influencer

• Best Travel Influencer

• Best Foodie Influencer

• Best Tech Influencer

• Best Education Influencer

• Best Lifestyle Influencer

• Best Family & Parenting Influencer

• Best Health & Wellness Influencer

• Best Automotive Influencer

• Best Social Responsibility Influencer

• Best Celebrity Influencer

• Influencer Marketing Leader

• Influential Brand Partner

Anul acesta, 11 dintre categorii sunt deschise votului public, până pe 5 septembrie, iar gala de premiere va avea loc pe 19 septembrie la Hotel JW Marriott din București. Regulamentul, lista completă a categoriilor și jurații sunt disponibile pe www.influencerawards.ro.

Romanian Influencer Awards este un eveniment organizat cu implicarea Starcom România.

Despre Starcom

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Publicis Media Groupe. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Articol recomandat de sport.ro
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său
Reacția lui Gică Hagi după conflictul dintre Denis Alibec și Mircea Lucescu! Mesajul către jucătorul său

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!
HALF IS FREE PINK EDITION te așteaptă în acest weekend, la Cluj!

ADVERTORIAL | Half Is Free, cel mai așteptat eveniment de shopping al sezonului, vine la Cluj pe 24 noiembrie 2024!

(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră
(P) Strategiile sustenabile ale EGGER - de la reciclarea lemnului uzat la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră

EGGER, unul dintre angajatorii de top din Moldova, este cel mai mare colector și reciclator de lemn uzat din România.

(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele
(P) MedLife schimbă modul în care românii percep spitalele

MedLife, cea mai mare reţea de servicii medicale private din România, devine pionier al transformării spitalului dintr-un spațiu al vindecării într-unul care îmbină medicina, educația și arta.

Recomandări
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta
Prima zăpadă abundentă a provocat haos în România. TIR-uri blocate pe DN1. Nici utilajele de deszăpezire n-au putut înainta

Prima ninsoare serioasă din acest sezon a provocat haos pe drumurile din țară și pe calea ferată. Cele mai mari probleme au fost pe Drumul Național 1, unde, joi înainte de răsărit, un TIR a intrat într-un parapet la Bușteni, blocând complet circulația.

BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui

BEC pentru alegerea preşedintelui României a decis înlăturarea materialelor de propagandă electorală din mediul online care îl ilustrează pe candidatul independent Călin Georgescu şi nu conţin codul de identificare al mandatarului financiar.

Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”
Ministrul Digitalizării: „Nu se pune problema desfiinţării de oficii poştale. Îi sugerez dlui director să cântărească bine”

Ministrul Digitalizării, Bogdan Ivan, a afirmat că nu se pune problema desfiinţării unor oficii poştale, aşa cum anunţase directorul Poştei Române.