(P) Romanian Influencer Awards premiază cei mai activi creatori de conținut

Romanian Influencer Awards

Romanian Influencer Awards își face debutul alături de cel mai așteptat eveniment din România dedicat promovării pe platformele creatorilor de conținut, Influencer Marketing Conference.

Competiția își propune să celebreze creativitatea și implicarea creatorilor de conținut din România, care inspiră comunitățile lor online prin autenticitate și pasiune. Romanian Influencer Awards își dorește să devină un punct de referință anual în industria social media, punând în lumină talentele autohtone care au un impact semnificativ asupra audiențelor lor.

Nominalizările pentru Romanian Influencer Awards au fost selectate cu atenție, țînând cont de activitatea celor mai influenți creatori de conținut locali și colaborările acestora cu brand-urile. Selecția, realizată în colaborare cu agenția de publicitate Starcom, a evaluat prezența în social media, impactul asupra publicului și implicarea în capaniile brandurilor. Criteriile de selecție au inclus relevanța conținutului, calitatea interacțiunilor și impactul în campaniile de marketing. Astfel, au fost propuși creatorii care au demonstrat că pot avea un rol important în industria marketingului și în comunitatea lor deopotrivă.

„Suntem încântați să lansăm Romanian Influencer Awards, o competiție care recunoaște munca și dedicarea influencerilor români, ce contribuie la formarea opiniilor și dau tendințele în mediul online. Acești creatori de conținut merită să fie promovați pentru eforturile de a aduce valoare comunităților lor,” spune Cristian Manafu, Organizator Influencer Marketing Conference & Romanian Influencer Awards.

„De 12 ani realizăm InfluenceMe, primul și singurul studiu al industriei de comunicare din România, care documentează evoluția influencer marketing-ului dintr-o perspectivă holistică. Anul acesta, mai mult ca oricând, am simțit nevoia că lansarea studiului să fie urmată de o gală care să premieze eforturile industriei și ale creatorilor de conținut, aducând în lumina reflectoarelor oamenii care chiar și-au pus amprenta în dezvoltarea industriei de comunicare. Rolul premiilor este de a aduce o anumită rigoare în procesul de evaluare a fenomenului și, poate cel mai important, de a pune bazele unor repere etice, estetice”, Andreea Lupu, Strategy & Innovation Director, Starcom România, parte din Publicis Media Groupe.

Citește și
Nava spațială secretă a Chinei s-a întors pe Pământ, fără să fie văzută: „E prea avansată pentru a fi arătată”

Romanian Influencer Awards

Romanian Influencer Awards include un total de 13 categorii, fiecare menită să evidențieze talentele din diverse domenii ale social media:

• Best Fashion & Beauty Influencer

• Best Travel Influencer

• Best Foodie Influencer

• Best Tech Influencer

• Best Education Influencer

• Best Lifestyle Influencer

• Best Family & Parenting Influencer

• Best Health & Wellness Influencer

• Best Automotive Influencer

• Best Social Responsibility Influencer

• Best Celebrity Influencer

• Influencer Marketing Leader

• Influential Brand Partner

Anul acesta, 11 dintre categorii sunt deschise votului public, până pe 5 septembrie, iar gala de premiere va avea loc pe 19 septembrie la Hotel JW Marriott din București. Regulamentul, lista completă a categoriilor și jurații sunt disponibile pe www.influencerawards.ro.

Romanian Influencer Awards este un eveniment organizat cu implicarea Starcom România.

Despre Starcom

Agenția Starcom este parte din cea mai mare rețea de media din lume, Publicis Media Groupe. Înființată în 2000, Starcom este prima agenție de media din România premiată la Cannes, dar și alte festivaluri, precum Eurobest, Ad’Or, Golden Drum, Effie și Webstock. Cu o experință de aproape două decenii în industria românească de comunicare, Starcom pune la dispoziția clienților săi specializări diverse, precum Consumer Understanding, Inovație, Digital, Planning, Buying sau Proiecte Speciale.

Articol recomandat de sport.ro
Ange Postecoglou, distrus după ce Tottenham a pierdut derby-ul londonez: "Bine că Drăgușin stă pe bancă"
Ange Postecoglou, distrus după ce Tottenham a pierdut derby-ul londonez: "Bine că Drăgușin stă pe bancă"

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) Kapital Minds aduce în România 
un model de consultanță antreprenorială centrată pe valoare
(P) Kapital Minds aduce în România un model de consultanță antreprenorială centrată pe valoare

Kapital Minds, noua companie de consultanță antreprenorială, lansată pe 5 septembrie, aduce o expertiză unică pe piață, fiind singura firmă care beneficiază de experiența unui consultant certificat CEPA (Certified Exit Planning Advisor) din România.

(P) Borsec, votat pentru a zecea oară Cel mai puternic brand românesc
(P) Borsec, votat pentru a zecea oară Cel mai puternic brand românesc

Borsec este liderul brandurilor româneşti, fiind un brand foarte iubit și apreciat de români  

(P) HILS Development investește 3 milioane de euro în prima certificare Green Homes 
(P) HILS Development investește 3 milioane de euro în prima certificare Green Homes 

HILS Sunrise, complex rezidențial aflat în Bd Theodor Pallady 57A, este primul complex din estul Capitalei care a obținut pre-certificarea Green Homes 

Recomandări
Colț de iad. Cartiere din București în care nu e scară de bloc fără un consumator de droguri. ”Dau la om în cap”
Colț de iad. Cartiere din București în care nu e scară de bloc fără un consumator de droguri. ”Dau la om în cap”

„Pericolul dependenței”, partea a II-a. În Capitală sunt cartiere în care la fiecare scară de bloc există cel puțin un consumator de droguri. Pentru autorități, asta nu pare alarmant.

„Am muncit o viață și ne-a luat tot apa”. Morți și mii de case distruse după inundațiile catastrofale din Galați
„Am muncit o viață și ne-a luat tot apa”. Morți și mii de case distruse după inundațiile catastrofale din Galați

Inundațiile au facut prăpăd în județul Galați, iar pericolul nu a trecut! Hidrologii au anunțat un cod roșu în mai multe zone, inclusiv în Vaslui și Iași. Oamenii se simt neputincioși în fața naturii.  

Rezultate loto, duminică, 15 septembrie 2024. Marele premiu la Joker, de 2,38 milioane euro, a fost câștigat
Rezultate loto, duminică, 15 septembrie 2024. Marele premiu la Joker, de 2,38 milioane euro, a fost câștigat

Duminică, 15 septembrie 2024, au avut loc noi trageri loto, cu un report de 6 milioane de euro la Loto 6/49 și reporturi de peste 2 milioane de euro la Noroc și Joker. Potrivit Loteriei Române, marele premiu la Joker a fost câștigat la Giurgiu.