(P) AllProWeb îţi arată cum te pot ajuta advertorialele să obţii mai mulţi clienţi

AllProWeb

Cu un portofoliu generos de servicii (SEO, campanii Google şi Facebook Ads, reputaţie online şi optimizare a ratei de conversie), AllProWeb a demonstrat că obiectivele pot fi atinse atunci când se lucrează cu profesionalism.

Mai mult de atât, conştientizând că unul dintre factorii determinanţi de succes este comunicarea, reprezentanţii agenţiei considera oportun să le explice clienţilor de ce soluţiile pe care le propun sunt cele potrivite şi cum pot contribui acestea la creşterea veniturilor companiei clientului pe care AllProWeb îl promovează în mediul online.

Printr-o serie de articole al căror rol esenţial este de a-i ajuta pe toţi cei care deţin afaceri în online, să înţeleagă care sunt cele mai abile arme ale promovării, AllProWeb îşi prezintă în acelaşi timp activitatea – foarte cuprinzătoare, de astfel. Din categoria celor mai utile instrumente publicitare, nu putea să lipsească advertorialul, un articol, în fapt, care îmbina într-un tot unitar stilul jurnalistic cu cel publicitar.

Ce este advertorialul şi care este cea mai potrivită formă a acestuia?

În mod cert, advertorialul reprezintă o variantă foarte eficientă a reclamelor de tip publicitar. Până la urmă, nu există o regulă care să impună ca o reclamă trebuie să arate neapărat în modul cel mai uzual, atât de cunoscutul banner. Practic, reclama este un termen definit ca fiind un articol de dimensiuni reduse prin care se recomanda un anumit produs său serviciu. Cu toate acestea, nimeni nu precizează că reclama trebuie să se rezume la câteva rânduri. Dimpotrivă, mulţi consumatori online apreciază să citească o reclamă care seamănă cu un editorial. În această idee, foarte mulţi fiind cei care caută doar o astfel de formă.

Astfel, specialiştii în publicitatea online ştiu că în marketingul cunoaşterii este important şi, mai mult, necesar, că produsele şi serviciile să fie descrise în detaliu, scopul fiind determinat de nevoia consumatorului de a fi bine informat. Iar dacă toate aceste consideraţii sunt cunoscute şi absolut reale, se poate concluziona că un advertorial, indiferent de tonul său – laudativ, neutru, persuasiv sau manipulator – poate fi considerat un instrument de comunicare deosebit de important.

Citește și
Cristian Tudor Popescu despre o eventuală anulare a primului tur: „Ar fi o catastrofă și mai mare decât procentajul lui Georgescu”

Un advertorial bine structurat şi conceput în ceea ce priveşte textul şi informaţia pe care o propune, urmăreşte obiective, este fundamentat de o formă în concordanţă cu mediul de comunicare şi ţinteşte un anumit public, pe care trebuie să-l conviga să acceseze produsele şi/sau serviciile unei companii.

Avantajele unui advertorial în procesul de obţinere a mai multor clienţi sunt notabile, rezumând şi menţionându-se doar câteva dintre acestea:

- aduc în atenţia publicului larg compania despre care se face relatarea, produsele şi serviciile sale;
- influenţează, contribuind masiv la formarea opiniilor pozitive, pentru că dintr-un advertorial nu lipsesc nici informaţiile cu privire la performanţele companiei;
- un advertorial contribuie, de asemenea, la generarea de leaduri (prospecti care se vor transforma în clienţi);
- generează rezultate pozitive, branding online, deoarece advertorialul este indexat de Google (sau alte motoare de căutare) şi este returnat ca şi rezultat atunci când un potenţial client cauta detalii despre compania respectivă, care beneficiază, astfel, de o mai mare credibilitate

Este evident că un text bine scris, din care rezultă latura pozitivă a ceea ce oferă o companie, indiferent de profilul său, va atrage clienţi dornici să investească în produsele şi/sau serviciile acesteia.

Pentru mai multe detalii referitoare la serviciile SEO, Google Ads şi publicare de advertoriale, puse la dispoziţie de agenţia de publicitate online AllProWeb, vă invităm să accesaţi site-ul: https://allproweb.ro/.

Articol recomandat de sport.ro
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!
OFICIAL Românul cu două selecții la națională a semnat cu Real Madrid!

Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.

Citește și...
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar
(P) L’OR ofera o experienta VIP pe circuitul de la Imola in 2025, campanie inspirată de parteneriatul cu Ferrari Hypercar

L’OR Espresso, brand premium din portofoliul JDE Peet’s, desfăşoară (27 Octombrie - 22 Decembrie 2024) o campanie de prin care se poate câştiga o experienţă VIP în cadrul competiţiei de la Imola din 2025 alături de alte premii precum kituri LOR X Ferrari.

(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024
(P) Toyota România, partener al excelenței olimpice, premiază sportivii medaliați la Paris 2024

Într-un moment special din cadrul Galei „110 ani de Olimpism în România”, Toyota România a celebrat excelența sportivilor medaliați la Jocurile Olimpice Paris 2024, oferindu-le câte un automobil Toyota Hybrid, ca recunoaștere a performanțelor lor.

(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie
(P) Fabrica EGGER de la Rădăuți, o abordare circulară și sustenabilă în industrie

Fabrica EGGER din Rădăuți, parte a grupului internațional EGGER, reprezintă un model de referință în România pentru integrarea conceptelor de economie circulară și sustenabilitate în industria prelucrării lemnului.

Recomandări
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT
Curtea Constituţională discută joi două cereri de anulare a alegerilor prezidenţiale. Ulterior, are loc şedinţă CSAT

Curtea Constituţională este aşteptată să decidă joi asupra a două cereri de anulare a primului tur al alegerilor prezidenţiale, depuse de doi competitori electorali, Cristian Terheş şi Sebastian Popescu, clasaţi pe poziţiile 9 şi 12. 

Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el
Câți bani au primit influencerii care l-au promovat pe Călin Georgescu. Unii regretă și se delimitează acum de el

După ascensiunea fulminantă, obţinută pe TikTok și cu ajutorul influencerilor, Călin Georgescu a început să-şi piardă o parte dintre susținători.

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile
Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok înainte de alegeri, fără a informa autoritățile

Ministrul PSD al Digitalizării Bogdan Ivan a fost la sediul TikTok din Dublin chiar înainte de alegeri, fără a informa autoritățile statului despre acest lucru, a declarat vicepreședintele CNA Valentin Jucan, care îi cere acum demisia demnitarului.