5 motive pentru care să treci pragul noului Huawei Customer Service Center, deschis în Băneasa Shopping City
Veste bună pentru fanii dispozitivelor Huawei din România. Luna aceasta s-a deschis un nou centru de service, care le oferă utilizatorilor asistență rapidă și eficientă, dar și câteva beneficii și surprize în plus.
Noua insulă de service Huawei este situată în cadrul Băneasa Shopping City, la etajul 1, chiar lângă Huawei Experience Store, și a fost gândită special pentru cei care locuiesc în zonă sau tranzitează centrul comercial, pentru a le oferi servicii de reparații de înaltă calitate, în cel mai scurt timp.
În plus, dacă decizi să vizitezi noul punct de service, te vei bucura de extra beneficii și surprize, disponibile până pe 7 februarie. Mai multe detalii despre acestea, în rândurile de mai jos.
Primul motiv în plus pentru care trebuie să ajungi la noul Huawei Customer Service Center în cazul în care intenționezi să repari un dispozitiv Huawei, ieșit din garanție, este reducerea de 10% pentru manoperă. Totodată, dacă ai în vedere schimbarea unor piese pentru dispozitivele tale Huawei ieșite din garanție, poți beneficia de încă un discount generos de până la 50%.
În plus, vei avea parte de folii de protecție și curățare gratuite pentru orice model de telefon Huawei și de o reducere de 50% pentru husele de protecție achiziționate din Huawei Experience Store.
Dacă toate cele de mai sus nu te-au convins încă, află că Huawei a mai pregătit și cadouri surpriză zilnice, până pe 7 februarie, pentru primii 20 de clienți care trec pragul centrului de service.
Așa că, în cazul în care ai nevoie de asistență tehnică promptă și de calitate pentru smartphone-ul, tableta, căștile, laptop-ul sau smartwatch-ul tău, Huawei Customer Service Center este locul în care trebuie să ajungi neapărat.
Ce mai trebuie să știi este că timpul mediu de reparație este foarte scurt, de aproximativ o oră, interval în care tu îți poți face cumpărăturile. Excepție fac laptop-urile, a căror reparație prezintă un grad mai ridicat de complexitate și, implicit, un timp de reparație mai îndelungat.
În plus, echipa de tehnicieni alocată insulei este disponibilă să preia solicitări de service diverse, atât în ceea ce privește defecțiunile uzuale legate de display, microfon sau semnal, cât și în ceea ce privește întrebările utilizatorilor privind funcționarea dispozitivelor lor.
Tu când plănuiești să le faci o vizită?
Articol susținut de Huawei Consumer BG.
Acest articol este un material publicitar al cărui conținut a fost realizat în mod independent de o terță parte, fără răspunderea editorială şi sub supravegherea PRO TV S.R.L.