NASA isi antreneaza astronautii pentru o misiune extraordinara. Va fi "un salt urias" pentru omenire

NASA planuieste o misiune deosebita, care pare inspirata din filmul SF Armagheddon. Astronautii au inceput deja pregatirea pentru acest proiect ambitios.

Echipa va cuprinde si astronauti europeni, printre care britanicul Tim Peake, scrie The Telegraph.

Ei se vor antrena pentru aceasta misiune, care va fi, pe cat de importanta, pe atat de periculoasa.

Oamenii vor calatori in navete spatiale cu o viteza de aproximativ 80.000 km/h si vor ateriza pe asteroizi.

Pentru inceput, va fi o misiune de cercetare, insa NASA are in vedere si cazul in care un asemenea corp ceresc s-ar indreapta amenintator spre Terra.

sani
"Boala femeilor" incepe sa faca tot mai multe victime si in randul barbatilor. Un studiu alarmant
Prețul eliberării Alinei Apostol din „gulagul” chinezesc. Fost deținut al regimului de la Beijing: „Cu chinezii trebuie să negociezi direct!”. Răspunsul Ministerului Justiției din România

Intreaga misiune ar dura aproximativ un an de zile, din care 30 de zile vor fi petrecute pe asteroid. Primul echipaj ar putea fi trimis in spatiu pana la sfarsitul acestui deceniu.

Oficialii agentiei spatiale americane vor dezvalui detalii despre acest proiect in cadrul unei conferinte, luna viitoare, in Japonia.

Inainte de inceperea misiunii cu oameni, NASA va trimite un robot care sa colecteze mostre de sol de pe un asteroid. Acest zbor este planificat pentru cel tarziu 2016.

Ambitiosul proiect ar fi un bun inceput si pentru alte misiuni cu oameni pe alte planete, inclusiv pe Marte.

Tim Peake spune ca, alaturi de alti 5 astronauti, va petrece 12 zile intr-o capsula, sub Oceanul Atlantic, pentru a simula astfel munca in conditii de gravitatie redusa. Antrenamentul va incepe luna viitoare.

In prezent, NASA monitorizeaza 400 de asteroizi care ar putea intra in coliziune cu Pamantul, insa cei mai multi prezinta un risc minor.

La inceputul acestui an insa, un asteroid foarte mare a fost detectat, el putand sa loveasca planeta noastra in anul 2040.

Starul din Premier League care le-a lăsat însărcinate pe soție și pe amantă în aceeași perioadă a devenit tată pentru a șasea oară
Cursul s-a stabilizat la 4,44 lei/euro. Dealerii spun ca Banca Nationala a intervenit indirect

Cotatiile monedei nationale s-au stabilizat usor peste 4,44 lei/euro la finalul sesiunii interbancare de luni, dupa ce au atins un maxim de 4,4450 lei/euro, moment in care BNR a intervenit indirect pentru a tempera deprecierea leului.

O boala care face ravagii de zeci ani in randul femeilor incepe sa afecteze si tot mai multi barbati. In cazul lor, maladia este mult mai periculoasa, fiind mai greu de diagnosticat.

FOTO. Priveste cu atentie aceasta tanara atragatoare. Nu o sa-ti vina sa crezi cum arata acum 2 ani

O tanara din Marea Britanie a tinut jurnalul foto al unei trasformari fizice incredibile. Dupa 2 ani, aproape ca nici nu s-a recunoscut cand s-a privit in oglinda.

Ministrul Sănătății anunță că se lucrează la o strategie care să limiteze trimiterea pacienţilor de la stat la privat

Alexandru Rafila, a declarat joi, în contextul acuzaţiilor care i se aduc medicului Cătălin Cîrstoiu, că ar trebui făcută o declaraţie pe proprie răspundere a medicilor care lucrează în instituţiile publice, că nu direcţionează pacienţi la privat.

Percheziții ale Parchetului European la instituții publice din Botoșani privind o fraudă de 160.000 € care implică fonduri UE

Parchetul European (EPPO) din Cluj-Napoca şi (România) efectuează astăzi percheziţii în mai multe locaţii.

Românii blocați în Dubai din cauza inundațiilor, supărați pe autoritățile române: Niciun receptor ridicat, nu au făcut nimic

236 de români blocați de aproape două zile pe Aerportul din Dubai lovit crunt de inundații au revenit joi dimineață în țară.