Emiratele Arabe Unite vor să colonizeze planeta Marte în următorii ani

×
Codul embed a fost copiat

Emiratele Arabe Unite se înscriu cu planuri mari în cursa pentru Marte. Până în 2021, vor să trimită o sondă - prima aparţinând unui stat arab - pe Planeta Roşie.

La doar trei ani de când a fost înfiinţată, Agenţia Spaţială din Emirate a dezvăluit un proiect extrem de ambiţios - vrea să trimită o sondă pe suprafaţa planetei Marte. Călătoria ar trebui să înceapă în 2020 şi va dura nouă luni. Sonda va fi dotată cu trei instrumente ştiinţifice si, cu ajutorul acestora, cercetătorii vor studia atmosfera marţiană.

Sheikha Al Maskari, managerul proiectelor de inovare: „"Misiunea "Speranţa" va studia atmosfera inferioară, de mijloc şi pe cea superioară şi va încerca să înţeleagă înălţarea gazelor de pe Marte. În momentul de faţă, suntem singurii care facem cercetări pe acest subiect."

In plus, agenţia a pus bazele proiectului intitulat "Marte 2117". După cum sugerează şi numele, acesta are ca scop crearea unei colonii umane pe Planeta Roşie - în decurs de un secol.

Sheikha Al Maskari, manager proiecte de inovare: "Vrem să ne ridicăm la nivelul moştenirii înaintaşilor noştri arabi care au fost pionieri în ştiinţe, cu sute de ani în urmă. Vrem să vedem cum putem face un bine lumii."

experiment
Şase oameni, care au trăit opt luni izolaţi, simulând o misiune pe Marte, se întorc la civilizaţie
Arma care-i sperie pe ruși ar putea ajunge în Ucraina. Moscova amenință că va extinde „zona-tampon”

Prima etapă a proiectului consta in crearea unui amplu centru de cercetare. Acesta va include un laborator care recreează condiţiile de pe Marte şi care va fi folosit de astronauţi şi de cercetătorii arabi.

Agenţia Spaţială şi-a detaliat planurile în cadrul expoziţiei aeronautice din Dubai.

Nici Mbappe, nici Haaland! Cine este noul favorit să câștige Balonul de Aur
iLikeIT. Visul oamenilor de a ajunge pe Marte este tot mai aproape de realitate

Visul oamenilor de a ajunge pe Marte este tot mai aproape de realitate. În mai puţin de 5 ani vom vedea primele transporturi de materiale şi apoi de oameni către planeta roşie.

A fost a cincea misiune de acest gen desfăşurată cu sprijinul NASA, pentru a studia impactul psihologic al unei călătorii lungi în spaţiu.

Desertul cu nisip rosiatic unde turistii se pot simti exact ca in
Desertul cu nisip rosiatic unde turistii se pot simti exact ca in "Martianul". Pelicula s-a turnat in acelasi loc

Pana ca oamenii sa ajunga pe Marte vor mai trece probabil cateva decenii, dar cei care vor sa vada cu ochii lor cam cum arata planeta rosie pot face o vizita in Iordania.

O echipa de cercetatori din Peru a reusit sa creasca un cartof in conditii asemanatoare celor de pe Marte

Scenariul din pelicula Martianul pare sa fie mai aproape de realitate. Cercetatorii din Peru au reusit sa creasca un cartof in conditii foarte asemanatoare cu cele de pe Marte.

Dosarul Mineriadei. Petre Roman şi Gelu Voican Voiculescu, chemați la Parchet. Iliescu, audiat la domiciliu

Fostul premier Petre Roman, Gelu Voican Voiculescu şi fostul director SRI Virgil Măgureanu au fost citaţi, joi dimineaţa, la sediul Parchetului General, pentru a li se aduce la cunoştinţă că au fost puşi din nou sub acuzare în dosarul Mineriadei.

VIDEO. Moment extrem de bizar, „silenzio stampa”, cu judecătoarea care a întrebat dacă tânărul ucis de Vlad Pascu e în sală

Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, Ioana Ancuța Popoviciu, care a provocat furia familiei victimelor după ce a întrebat dacă tânărul mort în accident e în sală, a fost protagonista unui moment foarte bizar, miercuri.

Cum a fost prinsă că a luat mită doctorița ginecolog din Giurgiu. Banii pe care-i avea în buzunar erau marcați

Este anchetă la Spitalul Județean de Urgență din Giurgiu, după ce un medic ginecolog a fost prins în flagrant în timp ce lua mită pentru o operație de cezariană, acoperită de asigurarea medicală.