Dinozaurii sunt vinovati pentru incalzirea globala. Cercetatorii, "asfixiati" de cele aflate

dinozauri

Cercetatorii din Marea Britanie au ajuns la concluzia ca “gazele” emanate de catre dinozauri au contribuit semnificativ la incalzirea globala.

Acestia au calculat emisiile degajate de sauropozi, inclusiv pe cele ale brontozaurilor si au ajuns la concluzia ca intreaga populatie de dinozauri emana 520 de milioane de tone de gaz anual. Acest lucru ar putea fi unul din principalele cauze ale incalzirii globale de acum 150 de milioane de ani.

Intra intr-un tur VIDEO la Antipa si vezi o lume disparuta! Uite ce spectaculos arata Muzeul dupa modernizare

Dr. Wilkinson, profesor la Universitatea John Moore din Liverpool, impreuna cu colaboratorii de la Universitatea din Londra si Universitatea din Glasgow au publicat aceste rezultate in revista “Current Biology”, citata de BBC.

Acesta a declarat ca “Cu toate ca lumea, cand aude aceasta poveste, considera dinozaurii responsabili de aceasta problema, adevaratii vinovati sunt microbii care traiesc in intestinele lor si care produc metanul”.

pestera
"Romania, te iubesc!": Raiul braconierilor de fosile. Cum au ajuns hotii romani sa vanda istorie
„Ce se întâmplă e nebunie curată. Și-au ieşit din minţi. Sunt ruşinea Rusiei”. Omul interzis în Rusia lui Putin vine la București

Gazul metan are proprietatea de a absorbi radiatiile infrarosii ale soarelui, retinandu-l in atmosfera, determinand astfel cresterea temperaturilor.

Studiile precedente au aratat ca in Era Mezozoica temperatura medie de pe Pamant era cu 10 grade Celsius mai mare.

Descoperire incredibila intr-un parc acvatic din Anglia! O fetita de 5 ani a gasit o fosila veche de 160 de milioane de ani

Emisiile de metan in prezent sunt estimate la 500 de milioane de tone pe an, provenind de la surse naturale, precum animalele salbatice si de la activitatile oamenilor de tipul productiei de carne sau de lactate.

O tânără gimnastă murit la doar 17 ani. "A luat-o de lângă noi în doar 24 de ore"
VIDEO. Monstru preistoric, readus la viata.
VIDEO. Monstru preistoric, readus la viata. "Mai mare ca un autobuz si mai greu decat o masina"

Cu 60 de milioane de ani in urma, padurile tropicale ale Terrei adaposteau un monstru desprins din filmele SF. Nici savantii nu-si explica de ce aceasta reptila ajunsese sa fie atat de mare. Faceti cunostinta cu Titanboa, sarpele gigant.

Romania isi lasa comorile la discretia hotilor. Abandonate in pesteri, descoperirile istorice sunt traficate catre colectionarii din Occident. In tot acest timp, autoritatile ridica din umeri si dau vina pe lege.

80% din dinozauri disparusera deja cand asteroidul a lovit Pamantul. Din ce cauza au murit animalele

Pana acum, cei mai multi oameni de stiinta credeau ca impactul nimicitor cu un asteroid a dus la disparitia dinozaurilor. Acum insa, ei au dovezi care arata ca evenimentele nu s-au desfasurat chiar asa.

Un cetăţean polonez care ratase îmbarcarea ar fi anunţat prezenţa unei bombe la bordul avionului aterizat la Timişoara

Un avion care decolase din Polonia, cu peste o sută de pasageri la bord, a aterizat de urgență joi noapte pe aeroportul din Timișoara, după ce a fost primită o amenințare cu bombă.

Moment istoric la căile ferate. S-a lansat în sfârșit licitația de 300 de milioane de euro pentru un tronson foarte aglomerat

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA a lansat vineri licitația pentru modernizarea căii ferate Constanța-Mangalia, după mai multe amânări.

Israelul a atacat Iranul. Presa iraniană anunță că „nu au fost raportate daune sau explozii la scară largă”

Israelul a lansat joi noapte un atac asupra Iranului, după acțiunea din weekend asupra teritoriului său. Explozii puternice s-au auzit în centrul țării, în orașul Isfahan, în apropierea unei baze militare.