Creatura marina gigantica, de 5 metri si jumatate, descoperita in largul coastei californiene. VIDEO

peste rama

Un instructor de scufundari din sudul Californiei a descoperit ceva ce numai in nuvelele fanteziste se intalneste: carcasa unui peste rama urias, lung de 5 metri si jumatate.

Jasmine Santana, de la Institutul Marin de pe Insula Catalina, a avut nevoie de 15 oameni care sa o ajute sa traga la mal creatura marina. Cei la institut spun ca este descoperirea vietii lor, conform Daily Mail.

Nu am vazut niciodata un peste atat de mare. Ultimul peste rama pe care l-am vazut avea un metru lungime”, a spus Mark Waddington, cercetator marin.

Pentru ca pestii rama traiesc la peste 900 de metri adancime, ei sunt vazuti foarte rar si sunt foarte putin cunoscuti.

Pestele gasit in California pare ca a murit din cauze naturale, iar mostrele din tesuturi, dar si imaginile filmate cu carcasa lui vor fi studiate de biologii de la Universitatea California.

Ciclonul care afectează Europa ajunge și în România: „Ne așteptăm la un grad ridicat de instabilitate”. Regiunile vizate de furtuni

Jasmine Santana a gasit pestele la aproximativ 10 metri adancime si 30 de kilometri distanta de tarm.

Acest peste oceanic poate sa ajunga la 15 metri lungime, fiind cel mai mare din lume. Se pare ca el este sursa legendelor despre serpii de mare.

Pestele marin a fost descoperit prima data in 1772 de biologul norvegian Peter Ascanius. Cel mai mare exemplar descoperit vreodata a avut 8 metri lungime, insa cercetatorii spun ca acest peste poate sa ajunga la 15 metri.

Un europarlamentar intră în acționariatul lui CFR Cluj: ”Nu poți să refuzi o astfel de ofertă!”
O creatură marină ”mare”, cu gheare ”asemănătoare cu lamele”, descoperită în Marea Chinei de Sud. Este o specie nouă

Oamenii de știință care s-au scufundat în adâncurile Mării Chinei de Sud au descoperit, recent, la mii de metri în adâncuri, o creatură "mare" acoperită de coloane vertebrale.

Un experiment început acum 100 de ani poate fi urmărit și în zilele noastre, live. Este o probă a nervilor VIDEO

În 1927, la Universitatea din Queensland, Australia, a început un experiment despre care nimeni nu ar fi crezut că, peste aproape 100 de ani, încă va continua.

Descoperirea care ar putea schimba tot ce știm despre Univers. S-ar putea să trăim într-un vid cosmic care încalcă legile

Galaxia noastră natală, Calea Lactee , este doar una dintre miliardele din universul nostru. Deci, în marea schemă a lucrurilor, nu suntem atât de speciali.

De ce vicepremierul Slovaciei nu a preluat până acum atribuțiile oficiale ale prim-ministrului Fico, împușcat în stradă

Bărbatul arestat pentru tentativa de asasinare a premierului slovac a apărut, sâmbătă, pentru prima oară în fața judecătorului.

Cum a fost filmată bona de 69 de ani lovind copilul de un an aflat în grijă. „Treci și bea lăptic! Taci! Taci! Gata!”

O femeie de 69 de ani, angajată bonă de o familie din București, a fost reținută de poliție și acuzată că a lovit copilașul de 1 an și două luni, pe care trebuia să-l îngrijească. Acum este cercetată sub control judiciar.

Mircea Geoană: sistemul de vot din România, cel mai primitiv din Europa. De ce l-a invocat pe Bill Gates

Sistemul de vot din România este cel mai primitiv din toată Europa, crede Mircea Geoană. Secretarul general adjunct al NATO a vorbit despre „democratizarea votului”.