Mercedes a cheltuit 263.000 de dolari pentru aceasta iluzie optica. Campania inspirata de James Bond
Crezi ca in imagine este o simpla padure? Te inseli! O idee preluata dintr-un film cu James Bond a devenit realitate intr-o campanie de publicitate iesita din comun.
Intr-o campanie pentru a-si promova noua tehnologie fuel-cell, Mercedes a transformat o masina din clasa B intr-una invizibila folosind aceeasi idee ca in filmul "Die Another Day" cu James Bond.
Mercedes a cheltuit 263.000 de dolari pentru a plasa mai multe panouri LED pe o parte a masinii si o camera care sa capteze imagini pe partea cealalta.
Alegeri 2024
11:25
Cum și unde pot vota românii la alegerile prezidențiale. Ce trebuie să ai la tine când mergi la secția de vot
22:40
Ce a răspuns Nicolae Ciucă la întrebarea dacă a scris versurile manelei ce i-a fost dedicată de Dani Mocanu
22:10
„Cine poate să-l oprească pe Simion”. CTP: „În acest tur 1, fiecare candidat va fi pe barba lui, mai puțin dna Lasconi”
19:35
Peste un milion de tineri vor vota pentru prima dată la alegerile prezidențiale. „Este arma noastră”
Cum sa conduci masina de pe bancheta din spate. O noua aplicatie iPhone iti vine in ajutor - VIDEO
LED-urile au fost programate astfel incat sa redimensioneze imaginile pentru ca masina sa nu fie observata.
Mesajul Mercedes este ca masina este atat de ecologica incat trece nevazuta, ca si cum ar fi invizibila.