Metro lanseaza reteaua de magazine de cartier in franciza La Doi Pasi. Cu ce difera fata de Mic.ro?
Metro Cash&Carry Romania, cel mai mare jucator din comert, a venit pe piata cu un program de franciza pentru magazinele din comertul traditional, atacand o piata pe care activeaza 70.000 de jucatori, cu afaceri estimate anual la 7 - 8 mld. euro.
In prezent, aproximativ 200 de magazine din comertul traditional au semnat contractul de franciza cu compania germana. Proiectul Metro, menit sa organizeze retailul traditional poate fi o incercare a germanilor de a-si fideliza baza de clienti existenta si chiar de a o largi, in conditiile in care principalii clienti ai companiei sunt chiar aceste magazine din comertul traditional.
Acest proiect este lansat intr-o perioada in care cifra de afaceri a companiei a fost afectata de situatia economica dificila si de scaderea consumului, astfel ca Metro Cash & Carry a pierdut in ultimii patru ani vanzari de 400 mil. euro. Mai mult, in aceeasi perioada 6.000 de magazine traditionale - chioscuri si alimentare de bloc - s-au inchis, factor care ar fi putut avea un impact si in cifra de afaceri a grupului german.
Mai multe pe www.zf.ro!