Iesim din criza. Au crescut vanzarile la cafea si lenjerie intima
Economia mondiala isi revine incet, dar sigur. Sunt convinsi de asta analistii americani, care studiaza indici bursieri, statistici sau obiceiuri de consum.
Pentru ei, vanzarile mai mari de lenjerie intima si cafea, plus numarul mare de operatii estetice sunt tot atatea semne incurajatoare ca suntem pe drumul cel bun.
Specialistii au destule motive de bucurie. Mai exact, zece. Primul dintre indicatorii care arata ca economia isi revine este situatia vanzarilor la lenjerie intima pentru barbati.
Alegeri 2024
14:48
Alegeri prezidențiale 2024. Poliţiştii au fost sesizaţi cu privire la 189 posibile incidente electorale
07:25
Campania electorală s-a terminat. Cele mai marcante momente, de la zboruri private la ferme de troli și acuzații de spionaj
07:08
LIVE TEXT Alegeri prezidențiale 2024 | A doua zi de alegeri în diaspora. Număr semnificativ mai mic de voturi față de 2019
21:23
Ciolacu reafirmă că, dacă este ales preşedinte, l-ar desemna premier pe Bolojan şi că îşi doreşte o coaliţie cu PNL
Daca barbatii dau mai multi bani pe lenjerie intima inseamna ca au de unde, spun economistii.
Situatia arata la fel de promitator daca ne uitam si peste vanzarile de... prajituri. Cercetatorii au observat ca in perioada de recesiune restaurantele au mai putini clienti care, de obicei, sar peste desert. Dar, in ultimele luni, cifrele s-au indulcit si au crescut.
Si proprietarii de cafenele sunt fericiti. Clientii care i-au ocolit in ultimii ani au revenit. Sa nu uitam ca, potrivit specialistilor, cei care vor sa taie din cheltuieli renunta in primul rand la cafeaua cumparata in oras.
Vesti bune vin si din partea companiilor de mesagerie, care fac tot mai multe livrari.
Si taximetristii sunt mai ocupati, semn ca oamenii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru a calatori confortabil. Iar americanii amatori de golf se plang de aglomeratia de pe terenuri.
Cazinourile americane au revenit si ele pe plus. Veniturile au crescut cu 3% in ultimul an.
Daca tot se simt mai siguri pe finantele lor, oamenii se despart mai repede. Avocatii specializati in divorturi spun ca au mai mult de lucru, dupa ce in 2009 afacerile le-au scazut cu peste 50%.
Si internetul ne da amanunte relevante. Oamenii cauta tot mai rar informatii despre ajutorul de somaj si asistenta sociala.