Banuiai ca exista o legatura intre uitatul prea mult la televizor si consumul de alcool? Specialistii spun ca exista.
Cercetatorii de la Universitatea Radboud din Olanda au demonstrat ca persoanele care se uita la reclame pentru bauturi sau la filme unde se consuma alcool au un risc dublu de cadea in pacatul betiei decat cei care care nu privesc deloc acest tip de imagini.
Specialistii au ajuns la aceasta concluzie dupa ce au studiat comportamentul a 20 de tineri in fata unor secvente cu si fara referiri la bauturi alcoolice.
Expertii sunt de parere ca expunerea la aceste imagini poate creste pofta de alcool si implicit consumul.
exemplu newsletter
Taurii au parte de evenimente cu incarcatura emotionala. Vezi ce iti rezerva astrele
Nicoleta Luciu vorbeste despre noile implanturi de silicon. Ce va sfatuiesc specialistii sa alegeti
Fructele de padure - dieta minune urmata de Sonique dupa ce a invins cancerul. De ce sunt sanatoase
Situatia de la Carligul Mic, Buzau, te lasa fara cuvinte. Oamenii au construit tunele printre nameti
Romania are nevoie de noi. Situatia este disperata in jumatate de tara. COD PORTOCALIU in sud-vest
Comentarii(0)