Ads by INTERNET PROTV

Bea cat mai multa bere, pentru oase de fier!

acum 2 ani 3 ore
Bere

De acum barbatii nu mai merg la o bere, ci sa-si intareasca sistemul osos! Potrivit unui studiu publicat in Journal of the Science of Food and Agriculture, berea are efecte benefice pentru oase.

Ads by INTERNET PROTV

Explicatia cercetatorilor britanici, care au realizat studiul pe 100 de branduri de bere, este simpla: berea este bogata in siliciu, provenit din orz, ingredientul principal al berii.

Siliciul intareste oasele si previne osteoporoza, asadar berea fortifica sistemul osos.

Studiile au aratat ca siliciul este prezent in bere chiar si dupa procesul de fermentare, sub forma acidului ortosilicic, din acest punct de vedere berea negra fiind cea mai buna.

Atentie insa daca hotarati sa va tratati oasele cu bere! Nu alegeti berea de fermentatie inferioara si obtinuta din porumb. Are continut scazut de siliciu.

Si inca ceva. Ar fi bine ca si doamnele sa adopte dieta pe baza de bere. Osteoporoza afecteaza 50% din femeile de peste 50 de ani si numai 20% dintre barbatii de aceeasi varsta.

 

 

Sursa: / express.co.uk
Citeste mai multe despre: sanatate, osteoporoza, bere,
Intra in campania DE CE IUBESC ROMANIA!
VEZI cum au schimbat romanii lumea, SPUNE de ce iubesti Romania si ARATA tuturor ca esti roman!

Comentarii(3)

Comentariile venite din partea voastra cu privire la evenimentele prezentate pe website-ul nostru sunt apreciate de autorii materialelor si de ceilalti utilizatori, daca sunt exprimate intr-un limbaj decent. Ne rezervam dreptul sa nu publicam sau sa inlaturam de pe www.stirileprotv.ro acele mesaje/ comentarii/ opinii care aduc injurii celorlalti vizitatori sau incurajeaza ura de rasa, religie si sex.
Nume:
Mesaj:
60540107
© 2011 Stirileprotv.ro. Toate drepturile rezervate. Termeni si conditii