Business de-o schioapa. Micii afaceristi ai Timisoarei dau lectii de economie chiar si adultilor
De la gradinita pana la liceu, de toate varstele, copiii si-au demonstrat astazi calitatile de administrare a unei firme, dar si de vanzare si promovare a produselor realizate chiar de ei.
Cu echipele deja construite din luna octombrie, micii afaceristi si-au prezentat astazi oferta in cadrul unui targ gazduit de Liceul Teoretic IRIS. 24 de “firme” formate numai din elevi si-au expus produsele spre vanzare. Profitul lor a venit de indata, numai intr-o ora reusind sa vanda tot ce pregatisera.
Fiecare firma are propriul profil. Produse de patiserie, obiecte handmade, felicitari de Craciun, calendare sau ornamente, toate s-au vandut ca painea calda, spre satisfactia micilor afaceristi. Cumparatorii au fost colegii lor de la alte scoli sau licee. “Este deja al treilea an in care ne bucuram de acest proiect. In anii trecuti au participat doar elevi de gimnaziu si liceu, insa anul acesta cei de la gradinita au insistat ca vor si ei. Noi am acceptat cu drag. Bugetul pentru toate echipele a fost de 400 de euro, iar copiii au muncit din plin ca totul sa iasa bine. Suntem foarte multumiti de editia de anul acesta, iar ei sunt mai incantati ca niciodata”, a declarat Simona Valcan, director adjunct al liceului Teoretic IRIS.
Liceul IRIS din Timisoara este un liceu special, unde sunt inscrisi elevi cu probleme de vedere. Acest lucru nu ii impiedica insa sa se implice in tot felul de proiecte. “Ne bucuram ca desi suntem o scoala speciala, reusim sa iesim in evidenta cu lucruri frumoase”, a adaugat Simona Valcan.