„Minge de foc” pe cerul Europei. Un asteroid a intrat în atmosfera Pământului | VIDEO

×
Codul embed a fost copiat

Un asteroid de mici dimensiuni a pătruns în atmosfera Pământului, fiind văzut deasupra Canalului Mânecii.

Asteroidul care măsoară aproximativ un metru a luminat cerul, creând un efect de stea căzătoare, fiind văzut cu puțin înainte de ora 03:00 dimineața (05:00, ora României), conform BBC.

Internauții au susprins momentul și au împărtășit imaginile pe rețelele de socializare.

Intrarea acestui mic meteoroid în atmosfera Pământului fusese însă prognozată, ceea ce nu se întâmplă des. Este a șaptea oară când traiectoria unui asteroid este prezisă. Agenția Spațială Europeană a transmis, pe Twitter, că este „un semn al progreselor rapide ale capacităților globale de detectare a asteroizilor!”

Asteroid
Asteroidul care va trece „extraordinar de aproape” de Pământ. Bucăţi mari ar putea cădea ca meteoriţi
Clotilde Armand, reacție ironică după meciul România – Ucraina. Mesajul postat de primarul sectorului 1

Agenţia anunţase anterior că se aşteaptă ca obiectul să atingă „în siguranţă" atmosfera terestră în apropierea oraşului francez Rouen.

Organizația Internațională de Meteori, o organizație non-profit cu sediul în Belgia, spune că obiectul ar fi pătruns la aproximativ patru kilometri de coasta franceză și ar crea un efect de „minge de foc”.

NEWS ALERT Scoțienii anunță transferul lui Ianis Hagi: ”În câteva zile”
Avertismentul NASA după ce un asteroid cât un camion a trecut pe lângă Pământ: Punct orb în detectarea amenințărilor planetei

Descoperirea asteroidului de dimensiunea unui camion care a trecut recent pe lângă Pământ a stârnit îngrijorarea NASA.

Un asteroid de dimensiunea unui camion de marfă va trece de Pământ într-una dintre cele mai apropiate astfel de întâlniri înregistrate vreodată - ajungând la o zecime din distanţa de pe orbita majorităţii sateliţilor de comunicaţii, scrie The Guardian.

Un asteroid uriaș, descoperit recent de NASA, va lovi atmosfera Pământului săptămâna aceasta

Un asteroid uriaș care se îndreaptă spre atmosfera Pământului a fost descoperit recent de NASA.

Un asteroid a declanșat un mega-tsunami de 250 de metri pe Marte, cred oamenii de știință

Oamenii de știință cred că un mega-tsunami a fost provocat acum 3,4 miliarde de ani pe Marte de lovitura cu un asteroid similară impactului devastator care a dus la dispariția dinozaurilor de pe Pământ.

A fost descoperit un asteroid ”ucigaș de planete”. Oamenii de știință spun că, într-o zi, ar putea provoca un dezastru

Un asteroid „ucigaș de planete”, care se ascunde în strălucirea soarelui, a fost în sfârșit detectat. Oamenii de știință spun că această piatră spațială uriașă s-ar putea izbi de Pământ într-o zi, provocând un dezastru.

Boeing a ascuns de autorități piese defecte care ar fi putut fi instalate în avioanele 737 Max, susține un nou denunțător

Un angajat al Boeing susține că această companie a încercat să ascundă de autoritățile de reglementare piese stricate ale modelului 737 Max sau care nu corespund specificațiilor, iar apoi a pierdut urma acestora.

Plata cu cardul devine lege în România. E obligatoriu pentru toți comercianții și PFA-uri

Toți comercianții, societăți ori persoane fizice autorizate, au de acum obligația legală de a accepta plata cu cardul- prin mijloace electronice, mai exact. Actul normativ a intrat în vigoare acum două zile, pe 16 iunie.

Radu Mihaiu: ”Poliţia a început o anchetă privind buletinele preştampilate. Sectorul 2 are cele mai multe voturi anulate”

Primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, s-a prezentat, marți, la Secția de Poliție nr. 8 din București pentru a da declarații, în urma depunerii unei plângeri penale cu privire la existența unor buletine de vot preștampilate cu sigla PSD.