Un asteroid uriaș, descoperit recent de NASA, va lovi atmosfera Pământului săptămâna aceasta

asteroid
Shutterstock

Un asteroid uriaș care se îndreaptă spre atmosfera Pământului a fost descoperit recent de NASA.

Asteroidul 2023 BU a fost reperat pe 21 ianuarie de către Centrul pentru Studiul Obiectelor din Apropierea Pământului (CNEOS) al NASA și este programat să treacă pe lângă Terra vineri dimineață (27 ianuarie).

Acest asteroid va trece la aproximativ 3.500 de kilometri deasupra suprafeței Pământului, fiind, așadar, a patra cea mai apropiată dintre rocile spațiale trecute și viitoare care se vor apropia de Terra.

Asteroidul este atât de aproape de Pământ, încât se află puțin sub o distanță medie de trei procente între Pământ și Lună, potrivit LAD Bible.

Nu există motive de îngrijorare

CNEOS anunță că dacă acest asteroid ar avea o traiectorie spre planeta Pământ, nu ar fi prea multe motive de îngrijorare, deoarece, acest asteroid măsoară până la 29 de metri.

asteroid
A fost descoperit un asteroid ”ucigaș de planete”. Oamenii de știință spun că, într-o zi, ar putea provoca un dezastru
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Potrivit experților spațiali de la NASA, orice asteroid mai mic de aproximativ 30 de metri ar avea mai multe șanse să se facă scrum în atmosfera Pământului decât să atingă solul.

Deoarece se așteaptă ca asteroidul să treacă pe lângă atmosfera Pământului, pasionații de astronomie vor putea observa Asteroidul 2023 BU, datorită proiectului Virtual Telescope Project (VTP).

VTP este un set de telescoape robotizate cu sediul în Ceccano, Italia, care sunt accesibile online.

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Un asteroid a declanșat un mega-tsunami de 250 de metri pe Marte, cred oamenii de știință

Oamenii de știință cred că un mega-tsunami a fost provocat acum 3,4 miliarde de ani pe Marte de lovitura cu un asteroid similară impactului devastator care a dus la dispariția dinozaurilor de pe Pământ.

Un asteroid „ucigaș de planete”, care se ascunde în strălucirea soarelui, a fost în sfârșit detectat. Oamenii de știință spun că această piatră spațială uriașă s-ar putea izbi de Pământ într-o zi, provocând un dezastru.

Un asteroid ”ucigaș de planete” ascuns de strălucirea Soarelui ar putea lovi Pământul. Va provoca o extincție în masă

Un asteroid din categoria ”ucigașilor de planete”, denumiți așa din cauza mărimii lor, capabile să provoace o extincție globală a speciilor în urma unui impact, ar putea lovi Pământul. Momentan, acesta este ascuns în strălucirea Soarelui.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.