NASA va ciocni o racheta de 150 de milioane de dolari de un asteroid in 2022. Care e scopul testului

Dincolo de explorarea planetelor din sistemul nostru solar, dincolo de descoperirea misterelor particulelor lipsa din compozitia cosmica, oamenii de stiinta sunt preocupati si de siguranta Pamantului in fata asteroizilor amenintatori.

Din acest motiv, oamenii de stiinta de varf din Europa si Statele Unite ale Americii vor investi 150 de milioane de dolari pentru a construi o racheta in urmatorii ani ce ar urma sa intre intr-un asteroid in anul 2022.

Conform publicatiei americane Inquisitr, scopul acestui experiment este de a calcula cum va putea fi modificata pe viitor traiectoria unui asteroid cu directie de deplasare spre Pamant.

Tinta pe care oamenii de stiinta au luat-o un calcul este asteroidul Didymos, adica un sistem binar de asteroizi, care stau apropiati unul de celalalt datorita gravitatiei.

DART, numele rachetei, va trebui sa produca un crater in asteroid, de unde sa ii modifice traiectoria.

Directorul NASA: "Daca un asteroid ar veni spre Terra peste trei saptamani, ar fi bine sa va rugati"
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Citeste si: Alerta la NASA! Statia Spatiala Internationala NU mai comunica cu Pamantul

Teoria conspiratiei, lamurita. Afla daca omul a fost sau nu pe Luna

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
NASA confirma ca
NASA confirma ca "Mingea de foc" care a traversat coasta de est a SUA a fost un meteorit

NASA confirma: "Mingea de foc" care a traversat cerul in zona coastei de est a Statelor Unite si a fost surprinsa de mai multe camere de supraveghere a fost un meteorit.

Directorul NASA:

Invitat la o dezbatere despre posibilitatea autoritatilor de a apara planeta de un impact cu un asteroid, directorul NASA a facut o declaratie ingrijoratoare.

Hackerville romanesc III - Iceman, romanul care a spart 25 de servere ale NASA, are doar 9 clase

A spart zeci de servere din intreaga lume. A fost prins abia un an mai tarziu, iar acum este liber. Vorbim despre unul dintre cei mai cautati hackeri din lume, un roman de-al nostru.

Ucraina a retras de urgență o temută armă americană de pe front. Este prea slabă în lupta cu Rusia

Armata Ucrainei a decis să retragă una dintre armele pe care i le-a furnizat Washingtonul, după ce s-a constatat că este vulnerabilă în timpul atacurilor rusești.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump.
Curtea Supremă din SUA a dezbătut imunitatea penală a lui Trump. "Fără ea, nu vei face nimic, devii un președinte onorific"

Curtea Supremă a SUA a dezbăutut, joi, imunitatea penală a lui Donald Trump. Majoritar conservatoare, aceasta a părut să respingă argumentele candidatului republican la Casa Albă.