NASA prezinta "cele mai clare imagini" ale planetei Pluto. "Ramanem in continuare fascinati de ceea ce vedem". FOTO

Imagini Pluto

NASA a prezentat noi imagini ale planetei Pluto, pe care le descrie ca fiind "probabil cele mai clare fotografii pe care le va vedea omenirea in urmatoarele decenii".

Pozele au fost facute de nava spatiala New Horizons (Noi Orizonturi) si prezinta cratere, munti si ghetari, care se intind pe o fasie de 80 de kilometri, potrivit CNN.

New Horizons a surprins imaginile in luna iulie, cand a zburat aproape de Pluto - mai exact la o distanta care variaza intre 4,2 miliarde de kilometri si 7,5 miliarde de kilometri fata de Pamant -, iar in luna decembrie au ajuns si pe planeta noastra.

"Nava spatiala ne-a incantat cu aceste prime imagini care prezinta planeta Pluto de aproape, iar noi ramanem in continuare fascinati de ceea ce vedem", a declarat John Grunsfeld, administrator la NASA.

Pluto - STIRI
NASA a publicat noi fotografii de pe planeta Pluto. Imaginile la care cercetatorii nu se asteptau

New Horizons a surprins mai multe imagini, insa va dura aproximativ un an ca toate acestea sa ajunga pe Pamant.

Sursa foto: NASA

NASA a facut o descoperire
NASA a facut o descoperire "uluitoare" pe Pluto. Liderul misiunii: "Avem dovada ca universul este viu"

Dupa ce in urma cu o saptamana a anuntat ca exista apa in stare lichida pe planeta Marte, NASA se pregateste de un nou anunt, de data aceasta legat de Pluto.

Noi fotografii surprinse la suprafata planetei Pluto au fost publicate de NASA.

NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto.
NASA a publicat imagini noi de pe planeta Pluto. "Descoperirea depaseste toate asteptarile noastre"

Agentia spatiala americana NASA continua sa dea publicitatii noi date si imagini de pe planeta pitica Pluto, cu ajutorul sondei New Horizons. Dupa ce au descoperit munti inalti, oamenii de stiinta au primit acum fotografii cu imense campii inghetate.

Zece ani de închisoare pentru dezertorii armatei ruse. Vladimir Putin a promulgat legea

Militarii care dezertează din armata rusă pot face până la 10 ani de închisoare, potrivit noilor texte de lege promulgate de președintele Vladimir Putin.

MAE român a anulat vizele mai multor cetățeni ruși. Care este motivul

Ministerul român al Afacerilor Externe a anunțat că Ambasada României de la Moscova a revocat vizele a 14 cetățeni ruși care urmau să vină, luni, la București, la Conferința Uniunii Internaționale a Telecomunicațiilor.

Gheorghe Dincă ar putea ieși din închisoare mai devreme. După cât timp poate fi liber

Gheorghe Dincă, autorul crimelor din Caracal și cel care a înspăimântat România, a fost condamnat, în primă instanță, la 30 de ani de închisoare.