NASA a lansat o sondă care va explora planeta Marte. VIDEO

×
Codul embed a fost copiat

Agenţia spaţială americană (NASA) a lansat cu succes sâmbătă dimineaţă sonda InSight, care va studia seismele de pe planeta Marte, relatează AFP.

Lansarea sondei InSight (Interior Exploration using Seismic Investigations, Geodesy and Heat Transport) a avut loc la ora 4:05 a.m, de la baza Vandenberg din California, deţinută de US Air Force.

Iniţial, această lansare ar fi trebuit să aibă loc în 2016, însă detectarea - cu câteva luni înainte - a unor scurgeri la nivelul unuia dintre instrumentele aflate la bordul sondei a determinat amânarea acestei misiuni până în 2018.

Ferestrele favorabile de lansare către planeta Marte se prezintă o dată la doi ani.

hubble
NASA va publica imagini impresionante surprinse din telescopul spaţial Hubble
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile
FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Premieră pe Marte. NASA trimite un robot care va studia inima planetei

Premieră în ceea ce priveşte misiunile pe Marte! Dacă roboții care au ajuns până acum pe Marte au cercetat mai mult suprafața Planetei roșii, NASA trimite acum un "robot geolog", care ar urma să studieze inima planetei.

NASA va publica imagini impresionante surprinse din telescopul spaţial Hubble

Peste trei zile, telescopul spaţial Hubble împlineşte 28 de ani de la lansare, iar NASA marchează momentul dând publicităţii imagini care tăie răsuflarea surprinse de Hubble.

NASA va analiza 20.000 de planete, pentru a le identifica pe cele care pot susține viața

NASA va încerca să lanseze luni seară un nou telescop spaţial ce a fost construit cu scopul de a identifica planete de mărimea Terrei şi care ar putea să susţină viaţa, informează AFP.

NASA va trimite în spațiu un satelit care să caute planete pe care ar putea exista viață

NASA se pregăteşte să trimită în spaţiu un satelit pe nume TESS, cu o misiune de maximă importanţă: să găsească planete pe care ar putea exista viaţă.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.