Forma de viata extraterestra, descoperita intr-un meteorit. Ce descoperire a facut un savant NASA

extraterestru

Nu suntem singuri in univers - forma de viata extraterestra poate avea mai mult in comun cu Terra decat am fi crezut. Aceasta este concluzia unui savant de la NASA intr-un studiu lansat recent.

Dr. Richard B. Hoover, un astrobiolog de la NASA Marshall Space Flight Center a calatorit timp de 10 ani in zonele pustii din Antarctica, Siberia si Alaska.

Acesta a strans si analizat meteoriti.

Hoover a descoperit o clasa extrem de rara de meteoriti, numiti C11 carbonaceous chondrites – numai 9 astfel de meteoriti exista pe pamant.

Astrobiologul a descoperit in interiorul unei fosile C11 ramasitele unei forme de viata – asemanator cu o bacterie. Acesta este convins ca nu suntem singuri in univers.

ac uitat
O femeie insarcinata a crezut ca e ireal ceea ce i se intampla.Cu ce s-a trezit ca ii iese din burta

Fata de 19 ani care umileste NASA. Rachetele par harburi pe langa inventia ei

“Acest lucru indica faptul ca viata este distribuita la o scara larga in univers. Nu este legata strict de pamant”, spune Hoover pentru foxnews.com.

Dr. Hoover a fracturat meteoritii intr-un spatiu steril si a inceput examniarea. Acesta a gasit ramasitele unui microorganism nu foarte diferit de ceea ce exista pe pamant.

“Este incitant faptul ca sunt asemanari cu specia genetica de pe pamant, insa nu toate se aseamana. Sunt cateva care arata foarte ciudat si nu arata ca nimic din ce-am putut identifica. Le-am aratat multor experti [rezultatele] care au ramas la fel de uimiti ca mine”, spune Hoover.

VIDEO Astronautii NASA cred ca au vazut OZN-uri

Alti savanti au descris cercetarea ca fiind socanta, iar descrierile ca fiind profunde, importante si extraordinare.

“Poate viata a fost insemintata pe pamant – s-a format pe comete si a aterizat aici. Ar inseamna ca viata n-a existat pe pamant de la inceput ci a inceput o data cu formarea sistemului solar”, spune Seth Shostak, astronom senior la institutul SETI.
Dr. David Marais, un astrobiolog de la NASA spune ca este foarte precaut inainte de a lansa afirmatii.

“Este o descoperire extraordinara, astfel vei avea nevoie de o dovada extraordinara”, spune Marais.

“Avand in vederea controversa in jurul descoperirii, am invitat 100 de experti si am trimis o invitatie generala pentru mai mult de 5000 de savanti din comunitatea stiintifica. Scopul este sa citeasca lucrarea legata de descoperire si sa ne ofere o analiza critica”,
spune Rudy Schild, un savant de la Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics.

“Dureaza foarte mult timp pana ce savantii incep sa-si schimbe parerea despre ce e adevarat si ce e fals. Sunt sigur ca vor fi multi savanti sceptici, ceea ce-i foarte OK”, adauga Shostak.

Pana ce descoperirea lui Hoover va fi verificata independent, spune Marais, descoperirile vor fi considerate “un potential semn de viata”.

“Daca cineva poate sa-mi explice cum e posibil sa ai ramasite biologice fara nitrogen sau cu nitrogen atat de putin incat sa nu fie detectat de tehnologia din prezent voi fi foarte interesant sa aud asta”, spune Hoover.

“Am vorbit cu multi savanti despre asta si nimeni n-a putut sa-mi explice pana acum”, concluzioneaza Dr. Richard Hoover.

„Drăgușin a luat-o pe un drum greșit!” Genoa a povestit TOT: suma reală a mutării și oferta „mult mai mare” refuzată
Secretul lui Marilyn Monroe. Cea mai dorita femeie din lume ar fi preferat, de fapt, femeile

Desi era considerata cea mai dorita femeie din lume si milioane de barbati ar fi facut aproape orice pentru a o cunoaste, mai multe persoane sustin ca Marilyn ar fi iubit toata viata numai femeile.

Kelly Donegan, gravida in sapte luni, a ramas ingrozita dupa ce a observat cum un ac chirurgical incepe sa ii iasa prin piele, in dreptul stomacului.

Descoperirea socanta facuta de un cuplu in tavanul casei. Ce au vazut dupa ce s-au uitat mai atent

O familie din Brisbane care incerca sa afle ce se scurge prin tavanul casei a ramas socata cand a aflat adevarul.

Vine nota de plată. Boloș se plânge, în șoaptă, că nu sunt bani pentru majorările de salarii și de pensii aprobate de Guvern

„(...) se impune identificarea fondurilor necesare pentru plata drepturilor salariale majorate”. Asta este una dintre concluziile unui mini-raport prezentat de șeful Finanțelor, Marcel Boloș, în ședința de Guvern de joi, 25 aprilie.

Ion Iliescu, pus oficial sub acuzare în dosarul Mineriadei. Este inculpat pentru săvârșirea de infracțiuni contra umanității

Parchetul General a anunţat oficial, vineri, punerea sub acuzare a fostului preşedinte Ion Iliescu pentru săvârşirea de infracţiuni contra umanităţii, în dosarul Mineriadei din iunie 1990.

Sorina Pintea, condamnată la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită. Decizia nu este definitivă

Sorina Pintea, fostul ministru social-democrat al Sănătății, a fost condamnată, vineri, la 3 ani și 6 luni de închisoare cu executare pentru luare de mită în formă continuată. Decizia instanței nu este definitivă.