Descoperire importantă, sub ape: fosila antică a unui scorpion, mare cât un câine

scorpion
Getty

O echipă de cercetători a găsit în Marea Chinei de Sud fosila unui scorpion de mare, lung de aproximativ un metru, adică aproape de mărimea unui câine.

Potrivit Science Bulletin, mixopteridele sunt cunoscute pentru membrele lor mari, folosite pentru a captura prada. Membrele lor sunt adesea denumite „coșul de prindere”, potrivit unui articol din Science Bulletin.

Ar putea fi, de asemenea, cel mai mare prădător marin al erei siluriene, o perioadă geologică începută acum 443,8 milioane de ani, care s-a încheiat acum 419,2 milioane de ani.

Astfel, cercetătorii au descoperit o fosilă a celui mai vechi mixopterid, care va ajuta oamenii de știință să afle noi lucruri despre această specie.

bunic crocodil
A fost descoperită o fosilă veche de 150 de milioane de ani. Aparține unui ''bunic'' al crocodilului. FOTO
Pedeapsa primită de doctorița din Suceava judecată pentru că a luat mită de la 280 de pacienți bolnavi de cancer în 20 de zile

Cercetătorul Bo Wang a declarat pentru News 18, potrivit Yahoo News, că acest scorpion de mare era un mascul cu o mustață mare în partea din față a corpului, folosită pentru a atrage femelele.

Înainte de această descoperire au fost găsite doar patru tipuri de mixopteride, toate fiind din perioada Siluriană și găsite pe paleocontinentul Laurussia.

FOTO Așteptarea a luat sfârșit pentru fanii tinerei care a făcut senzație în Qatar! S-a pozat topless
Fosila unei specii de balenă necunoscută anterior, cu patru picioare, descoperită în Egipt

Oamenii de ştiinţă au anunţat miercuri descoperirea în Egipt a fosilei cu vechimea de 43 de milioane de ani a unei specii necunoscute de balenă amfibie cu patru picioare, informează Reuters.

Un scheleton fosilizat cu o vechime de 150 de milioane de ani, descoperit într-un masiv muntos din sudul Chile, este strămoşul crocodilului modern.

Plantă veche de 15 milioane de ani, care există și astăzi, descoperită într-o fosilă

O plantă veche de 15 milioane de ani a fost găsită în fosile, într-o provincie a Chinei. Specia de plantă există și în prezent, și este folosită la murături, sucuri și deserturi.

Imagini neobișnuite cu aspretele, peștele fosilă vie de 65 de milioane de ani, în Munții Făgărașului

Aspretele, peştele fosilă vie vechi de 65 de milioane de ani a fost fotografiat miercuri dimineață de activiștii de mediu. Peștele unic în Europa este în prag de dispariție iar prezența acestuia a fost semnalată din ce în ce mai rar.

Cine sunt politicienii cu dosare penale care candidează la alegerile locale. La Iași, primarul Mihai Chirica are 4 dosare

Acuzațiile procurorilor și dosarele penale întocmite pe numele lor nu îi țin pe politicieni departe de funcții.

Situație de urgență în Slănic Prahova, după surparea străzii din centru. Localitatea stă pe un uriaș zăcământ de sare

Este alertă în Slănic Prahova, după ce o stradă din centrul orașului a început să se surpe. Zeci de oameni din blocurile din apropiere au fost evacuați, iar circulația în zonă este oprită.

STENOGRAME din cazul discipolului lui Bivolaru. Cum și-a mințit o victimă că a salvat-o de la moarte deblocând o chakră

Un instructor de yoga din București, considerat discipol al lui Gregorian Bivolaru, este acuzat fapte grave.