Cel mai strălucitor obiect observat vreodată în spațiu. ”Mănâncă” o stea în fiecare zi

×
Codul embed a fost copiat

Vă invităm acum să analizăm cel mai strălucitor obiect observat vreodată în spațiu.

Este vorba despre un quasar - cum mai este numit centrul unei galaxii - aflat la aproximativ 12 miliarde de ani-lumină de Pământ.

Descoperirea a fost făcută cu ajutorul unui telescop uriaș instalat în Chile.

În mijlocul acestui nucleu este o gaură neagră uriașă, care consumă câte o stea în fiecare zi.

Quasarii devin atât de strălucitori încât sunt vizibili de la distanțe de miliarde de ani-lumină.

Gaura neagră uriașă care se îndreaptă spre Pământ. Descoperirea astronomilor de la Royal Astronomical Society
Sânziana Negru, acuzată că a aruncat la gunoi produsele alimentare Lidl pe care le promovase pe Instagram. Reacția iubitului ei și a magazinului
Frumoase și valoroase. Zece sportive românce superbe care merg la Paris ca să câștige medalii | FOTO
„Va alimenta o nouă generaţie de modele teoretice”. A fost descoperită cea mai veche gaură neagră din Univers

Astronomii dintr-o echipă internaţională au descoperit cea mai veche gaură neagră cunoscută, care exista deja la începuturile cosmosului, când Universul avea vârsta de abia 400 de milioane de ani, potrivit unui studiu publicat miercuri, informează AFP.

O gaură neagră uriașă amenință Pământul, în fața sistemului nostru solar, au descoperit oamenii de știință.

O stea a fost „devorată” de o gaură neagră. Rămășițele au fost propulsate pe Pământ

O gaură neagră a înghițit o stea, iar rămășițele au fost propulsate pe Pământ.

Astronomii au descoperit o masivă şi neaşteptată gaură neagră

Astronomii au descoperit gaura neagră cu cea mai rapidă creştere din ultimele nouă miliarde de ani, a anunţat miercuri Universitatea Naţională din Australia (ANU), anunţă dpa, informează News.ro.

Prima imagine cu gaura neagră din centrul galaxiei Calea Lactee. Este de patru ori mai masivă decât Soarele

A fost publicată prima fotografie cu gaura neagră situată chiar în centrul galaxiei Calea Lactee.

Traian Băsescu, despre Joe Biden: „Oricât spune că ştie pe ce lume trăieşte, nu poţi să-l confunzi pe Zelenski cu Putin”

„Trump are toată suflarea republicană de partea lui” iar Biden “oricât spune că ştie pe ce lume trăieşte, nu poţi să-l confunzi pe Zelenski cu Putin”, crede fostul președinte al României, Traian Băsescu.

Violenţele din Leeds: Cinci arestări şi un bărbat acuzat de incendiere şi tulburări violente

Poliţia din Leeds a efectuat până acum cinci arestări şi a acuzat un alt bărbat, Iustin Dobre, de 37 de ani, de incendiere şi tulburări violente, într-o suburbie a oraşului, care a determinat consiliul să întreprindă ”o evaluare urgentă”.

Cine este posibilul ucigaș al dentistei, care tocmai a fost prins în Brăila. A fost eliberat în martie din închisoare

După 4 zile de căutări, principalul suspect în cazul uciderii doctoriței stomatolog din Republica Moldova a fost prins și reținut pentru 24 de ore.