Tot mai multi romani dau magazinele din mall, pe cele online
Exista si comercianti care sfideaza criza. Nu au vitrine in mall-uri sau pe arterele principale din marile orase si nici nu dispun de o armata de vanzatori.
In schimb, ofera preturi bune si livreaza marfa la domiciliu pentru ca magazinele sunt online. Vanzarile in acest domeniu au inflorit.
Peste 13 milioane de carduri sunt in circulatie in Romania in momentul de fata. Iar multi dintre posesorii lor au inceput sa le foloseasca si pe Internet. Comertul electronic a crescut in primele noua luni cu aproape 50%. Romanii cumpara orice: de la calculatoare si televizoare pana la bilete de avion si camere la hotelurile din strainatate. Cele mai cautate sunt aparatele electronice.
Online, produsele pot fi comparate mai usor. Clientii le dau note in functie de preferinta si pot citi parerile celor care le-au utilizat. Mai nou au aparut si mall-uri online unde se vand haine, pantofi si parfumuri. Preturile sunt cu pana la 10% mai mici. Ce-i drept, hainele nu pot fi probate inainte, dar le puteti returna daca nu nimeriti numarul corect.
Specialistii estimeaza ca pana la sfarsitul anului romanii vor comanda de pe Internet bunuri in valoare totala de 200 de milioane de euro.
Sursa: Pro TV
Etichete: cumparaturi online, afaceri, comerț, criza financiara,
Dată publicare:
10-10-2010 00:00