Ridicarea masinilor, subiectiva in functie de sector. Un sofer si-a castigat dreptatea in instanta
Ridicarea masinilor din Bucuresti naste noi controverse dupa ce o casa de avocatura a reusit sa castige in instanta o decizie definitiva si irevocabila impotriva politiei din sectorul 4.
Partea acuzata sustine ca are legea de partea ei si continua goana dupa cei care parcheaza ilegal. Soferii lasati fara masini si fara bani acum, in prag de Sarbatori, sunt insa extrem de nervosi. Putin a lipsit astazi ca unii dintre ei sa nu se ia la bataie cu cei de la centrul de depozitare.
Un domn a ramas fara masina dupa ce a parcat-o pe un trotuar din sectorul 4. Ca sa o recupereze, trebuie sa plateasca 500 de lei firmei de ridicare si inca 200 de lei amenda rutiera.
Alegeri 2024
21:55
Alegeri prezidențiale. Primarul Dominic Fritz: ”Un cetățean a fost amendat pentru o postare despre Elena Lasconi pe Facebook”
20:15
AUR depune plângere penală împotriva ministrului de Externe: ”Fraudare masivă a alegerilor prezidenţiale” din diaspora
19:14
Alegeri prezidențiale 2024. Secțiile de vot din toată țara sunt pregătite. Pedepse aspre pentru cei care încalcă legea
19:07
Alegeri prezidențiale 2024. Ce spun românii care votează din străinătate: ”Doamne ajută!”. ”De noi depinde soarta țării”
Masina este ridicata de catre politia locala a sectorului 4 pentru ca este parcata la mai putin de 25 de metri de trecerea de pietoni.
Oamenii sunt si mai revoltati, dupa ce un sofer a castigat un proces cu politia locala. Instanta a considerat ca hotararea de consiliu local de la sectorul 4, 37 pe 2008, in baza careia i-a fost ridicata omului masina, NU ar fi legala. Hotararea contestata care prevede ca politia locala poate sa ridice masini are o valoare juridica mai mica decat CODUL RUTIER, care nu stipuleaza acest lucru.
Disputa se poarta in jurul unei decizii de consiliu local in conditiile in care Legea 155 pe 2010 le-ar permite oricum politistilor locali sa ridice masini, daca sunt parcate ilegal.
Intrebarea e insa urmatoarea: de ce ridicarea masinilor ramane, totusi, o alegere subiectiva a primariilor de sector? Daca in sectoarele 1, 3, 4 si 6 se ridica masini, de ce nu se mai intampla acelasi lucru si in sectoarele 2 si 5.