Produsele traditionale se muta la hipermarket
Telemeaua de Braila, carnatii de Plescoi, painea de Pecica si multe alte bunatati traditionale si-au gasit in sfarsit locul, in marile magazine. Nu o sa credeti insa cum.
De groaza ca vor fi obligati sa inchida duminca, patronii de hipermarketuri au acceptat sa le amenajeze si gospodarilor cateva standuri.
In cateva zile, in fiecare hipermarket din Romania o sa gasim macar un raion cu produse traditionale din toate regiunile tarii.
Alegeri 2024
17:07
Alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi, luptă strânsă pentru locul doi - sondaj la comanda USR
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
Reprezentantii Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si reprezentantii hipermarketurilor au semnat un acord prin care incearca sa apere numele si retetele unor produse romanesti foarte vechi.
Deja negocierile au inceput. Prima veste buna este ca IN ANUMITE magazine taranii nu trebuie sa plateasca nicio taxa.
La fel de adevarat este insa ca unii manageri vor face tot posibilul sa-i aseze pe tarani dincolo de casele de marcat, mai precis in parcare. E bine si asa, spun oamenii. Carnatii si slanina, branza de burduf in coaja de brad ori placintele, pe care le privim cu nesat o data pe saptamana la targurile de produse traditionale o sa ne atate simturile si la hipermarket.
Astfel ca patru producatori din Maramures, Bucovina, Banat si Muntenia o sa-si promoveze bunatatile pe tot parcursul anului.
2500 de produse traditionale atestate la nivel national o sa se dea mari in fata celor fabricate industrial. Micii producatori si-au gasit, in sfarsit, un loc al lor in marile magazine.
Managerii hipermarketurilor au inteles ca, atata vreme cat mancarea ne "dirijeaza" pe toti, pot castiga imagine, dar si bani lasandu-i pe tarani sa intre in competitie cu marile branduri.
Asociatiile producatorilor negociaza zilele acestea cu hipermarketurile conditiile si punctele de vanzare astfel incat oamenilor sa le sara in ochi mezelurile fara conservant.