Mersul trenurilor CFR = mersul melcului: zeci de minute intarziere!

×
Codul embed a fost copiat

La omul sarac, nici boii nu trag. Aceasta vorba simpla, din batrani, reflecta perfect situatia de la CFR. Putinii clienti ajung sa fuga din tren in microbuze, din cauza intarzierilor uriase.

Sa nu uitam nici ca de multe ori legaturile sunt atat de proaste intre garniturile rapide si cele de persoane incat par sa fie facute intentionat pentru a-i descuraja pe calatori. 

Desi pare o treaba complicata, in realitate treburile sunt foarte simple! Luati exemplul celor care vin de la Satu Mare. Trenul lor trebuia sa ajunga in Gara de Nord la ora 19. Din cauza lucrarilor din zona Comarnic, cursa intarzie in fiecare zi. Asa se face ca trenul ajunge in Gara de Nord cu o intarziere de cel putin 30 de minute.

Cat despre cei care vin de la Satu Mare si nu se opresc la Bucuresti, ci vor sa ajunga la Galati sau la Constanta, lucrurile se complica. Trenurile de legatura pleaca la 19.15, asa ca sunt fortati sa se urce in microbuze. Exemplul nu este unic. Situatia se repeta la Brasov, Suceava, Timisoara sau Cluj. Statiile de microbuze si autocare plasate in apropierea garilor merg bine de pe urma celor care nu au trenuri de legatura.

Pana una alta, in 2009, trenurile merg de doua ori si jumatate mai incet ca acum 20 de ani.

Citește și
Tren
Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!
Trucul prin care s-a câștigat marele premiu de peste 9 milioane de euro la 6 din 49. Biletul a costat 4.413 lei
Articol recomandat de sport.ro
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
FOTO Fostul jucător de la Real Madrid și-a tatuat numele copilului, apoi a aflat că nu el este tatăl
Citește și...
40% din angajatii CFR Marfa, in somaj pana la finele anului
40% din angajatii CFR Marfa, in somaj pana la finele anului

Aproximativ 7.000 de angajati ai CFR Marfa, reprezentand 40% din cei 17.863 salariati, vor sta acasa pana la finele anului.

Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!
Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!

zf.ro il citeaza pe Razvan Stoica, directorul general al CFR Calatori, care recunoaste ca infrastructura jalnica din Romania tine departe operatorii straini.

14.000 de ore! Atat intarzie trenurile in fiecare an, in Romania!
14.000 de ore! Atat intarzie trenurile in fiecare an, in Romania!

Dupa toate cele intamplate luni, cand doua trenuri au sarit de pe sine iar un altul a facut praf un camion, este bine sa ne obisnuim cu ideea ca o catastrofa e oricand posibila.

Recomandări
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți
Alţi doi cetăţeni români au fost identificaţi ca fiind decedaţi din cauza inundaţiilor din Spania. Bilanţul: 9 români morți

Alţi doi români dați dispăruţi după inundaţiile din Valencia au fost identificaţi si declarati morți, a anunțat joi seară ministerul nostru de Externe.

TAROM și-a
TAROM și-a "pensionat" o parte din flotă. Soartă grea pentru unele avioane Airbus A318

Avioane Airbus care au aparținut flotei TAROM au ajuns la fier vechi. Două dintre acestea au fost dezasamblate de noul proprietar direct la Otopeni.

ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”
ANIMAȚIE GRAFICĂ. Cum s-a produs carambolul cu 12 mașini de pe A3. „Treceau pe lângă mine și se învârteau”

Scene de infarct joi dimineță pe autostrada A3, între București și Ploiești. 12 mașini s-au izbit că niște popice într-un carambol care a forțat autoritățile să activeze planul roșu de intervenție.