Mersul trenurilor CFR = mersul melcului: zeci de minute intarziere!

×
Codul embed a fost copiat

La omul sarac, nici boii nu trag. Aceasta vorba simpla, din batrani, reflecta perfect situatia de la CFR. Putinii clienti ajung sa fuga din tren in microbuze, din cauza intarzierilor uriase.

Sa nu uitam nici ca de multe ori legaturile sunt atat de proaste intre garniturile rapide si cele de persoane incat par sa fie facute intentionat pentru a-i descuraja pe calatori. 

Desi pare o treaba complicata, in realitate treburile sunt foarte simple! Luati exemplul celor care vin de la Satu Mare. Trenul lor trebuia sa ajunga in Gara de Nord la ora 19. Din cauza lucrarilor din zona Comarnic, cursa intarzie in fiecare zi. Asa se face ca trenul ajunge in Gara de Nord cu o intarziere de cel putin 30 de minute.

Cat despre cei care vin de la Satu Mare si nu se opresc la Bucuresti, ci vor sa ajunga la Galati sau la Constanta, lucrurile se complica. Trenurile de legatura pleaca la 19.15, asa ca sunt fortati sa se urce in microbuze. Exemplul nu este unic. Situatia se repeta la Brasov, Suceava, Timisoara sau Cluj. Statiile de microbuze si autocare plasate in apropierea garilor merg bine de pe urma celor care nu au trenuri de legatura.

Pana una alta, in 2009, trenurile merg de doua ori si jumatate mai incet ca acum 20 de ani.

Citește și
Tren
Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!
Articol recomandat de sport.ro
O bătaie de joc românească: tatăl lui David Popovici le-a povestit francezilor cum politicul voia să profite de băiatul lui
O bătaie de joc românească: tatăl lui David Popovici le-a povestit francezilor cum politicul voia să profite de băiatul lui
Citește și...
40% din angajatii CFR Marfa, in somaj pana la finele anului
40% din angajatii CFR Marfa, in somaj pana la finele anului

Aproximativ 7.000 de angajati ai CFR Marfa, reprezentand 40% din cei 17.863 salariati, vor sta acasa pana la finele anului.

Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!
Cum se protejeaza CFR de operatorii straini? Cu infrastructura jalnica!

zf.ro il citeaza pe Razvan Stoica, directorul general al CFR Calatori, care recunoaste ca infrastructura jalnica din Romania tine departe operatorii straini.

14.000 de ore! Atat intarzie trenurile in fiecare an, in Romania!
14.000 de ore! Atat intarzie trenurile in fiecare an, in Romania!

Dupa toate cele intamplate luni, cand doua trenuri au sarit de pe sine iar un altul a facut praf un camion, este bine sa ne obisnuim cu ideea ca o catastrofa e oricand posibila.

Recomandări
Negocieri tensionate. Provocările viitorului guvern: datorie publică de 53% din PIB, taxe mărite, salarii înghețate
Negocieri tensionate. Provocările viitorului guvern: datorie publică de 53% din PIB, taxe mărite, salarii înghețate

Au apărut tensiuni între partidele pro-europene după o nouă rundă de negocieri pentru viitorul guvern. După o ședință comună, cei din USR au spus că datele despre bugetul de anul următor prezentate de ministrul de Finanțe au fost neclare.  

Senatul SUA condamnă războiul hibrid dus de Rusia împotriva României, prin TikTok-ul controlat de China. ”Sprijinim România”
Senatul SUA condamnă războiul hibrid dus de Rusia împotriva României, prin TikTok-ul controlat de China. ”Sprijinim România”

Senatul american a condamnat în mod oficial atacul declanșat de Rusia asupra alegerilor din România, parte a războiului dus de Kremlin împotriva lumii civilizate.

 

Oficial. Primarul general Nicușor Dan va candida la președinția României ca independent: ”Este un moment de cumpănă”
Oficial. Primarul general Nicușor Dan va candida la președinția României ca independent: ”Este un moment de cumpănă”

Primarul general al Capitalei Nicușor Dan a anunțat, luni, într-o conferință de presă, că intenționează să candideze la Președinția României ca independent.