Declaratia unica electronica bate birocratia. Afla cum anume
Reprezentantii celor 500.000 de firme de pe piata romaneasca vor putea depune, in premiera, declaratia unica electronica. Documentul inlocuieste hartiile care in mod normal trebuia impartite la patru institutii, unde contabilii stateau cu orele la coada.
Primii care au avut grija sa scape de cozile interminabile sunt contabilii care lucreaza pentru patru, cinci companii. Dar tot raman 400.000 de patroni care vor depune declaratiile la ghiseu.
Alegeri 2024
21:26
Nicuşor Dan: Votul meu în primul tur va fi pentru Nicolae Ciucă sau Elena Lasconi
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
Fie ca vor sau nu, din iulie tot se vor schimba lucrurile. Toti trebuie sa isi cumpere semnatura digitala care dovedeste faptul ca un document electronic a fost creat si este securizat chiar de catre detinator.
In Romania exista trei societati care furnizeaza astfel de certificate cu preturi care variaza intre 37 si 58 de euro. Toate sunt valabile un an, iar pentru urmatorul platiti inca 30 de euro.
Pana acum reprezentantii firmelor depuneau lunar declaratii la 4 institutii: Fisc, Casa de pensii, Casa de asigurari de sanatate si Agentia de somaj. Acum toate actele merg la Fisc.