Consumi multa cafea? S-ar putea sa ai halucinatii

60179805

Persoanele care consuma zilnic mai mult de sapte cesti de cafea sunt de trei ori mai predispuse la halucinatii auditive decat persoanele care se limiteaza la o ceasca de cafea pe zi.


Cel putin asta arata studiul realizat de psihologii Universitatii din Durham, Marea Britanie.

Cercetatorii britanici au precizat, totusi, ca nu au stabilit o legatura directa intre cofeina si halucinatiile auditive. Ei sustin ca este posibil ca marii bautori de cafea sa aiba deja o personalitate mai predispusa catre acest tip de afectiune.
 
"Studii suplimentare sunt necesare pentru a stabili cu certitudine daca excesul de cafea si alimentatia in general au un impact asupra acestui tip de halucinatii", a declarat Charles Fernyhough, unul dintre autorii acestui studiu.

Articol recomandat de sport.ro
Rusia schimbă regulile jocului! Șapte modificări majore anunțate de la Moscova
Rusia schimbă regulile jocului! Șapte modificări majore anunțate de la Moscova
Citește și...
Mai mulți maramureșeni au încasat 1,3 milioane de lei de la stat, cu acte false pentru indemnizații de maternitate

Trei persoane din Maramureș au fost reținute pentru înșelăciune și fals în declarații într-un dosar de fraudă cu indemnizații de maternitate și creștere a copilului. Prejudiciul ar ajunge la 1,3 milioane de lei, potrivit anchetatorilor.

Un septuagenar a fost prins conducând cu peste 170 de kilometri pe oră, pe centura oraşului Târgu Jiu, unde limita este 90

Un septuagenar din judeţul Dolj a fost prins conducând cu peste 170 de kilometri pe oră, pe şoseaua de centură a municipiului Târgu Jiu. 

Studiu: Peste jumătate dintre tineri amână deciziile majore. „Maybe later” – filosofia Generației Z. „Treptat e cel mai bine”

Spiritul de aventură nu mai este un atribut al tinereții, ci mai degrabă precauția, arată un sondaj recent realizat la nivel global.

Recomandări
Furtunile au făcut prăpăd în Moldova. Drumuri inundate, culturi distruse și grindină de până la 4 centimetri

Furtuna a venit cu putere și a schimbat, în doar câteva minute, peisajul din mai multe localități din Moldova.

Donald Trump a afirmat că SUA „au pus capăt războiului cu Iranul”. Teheranul nu a confirmat încă un acord

Donald Trump a afirmat că SUA „au pus capăt războiului cu Iranul”, după ce joi dimineaţă a anunţat o „înţelegere extraordinară” care, potrivit acestuia, ar urma să rezolve conflictul şi să redeschidă Strâmtoarea Ormuz

POLITICO: Misiunea lui Tomac de a forma Guvernul, sub semnul întrebării. România riscă un nou blocaj politic

Cu doar patru zile rămase pentru formarea unui guvern, prim-ministrul desemnat al României, europarlamentarul Eugen Tomac, s-a confruntat joi cu un eşec, când unul dintre principalele partide ale ţării a refuzat să-l susţină, scrie POLITICO.