Bechtel se muta in Kosovo. Cat ne-au costat 7 ani si 52 de km de autostrada

×
Codul embed a fost copiat

Cu o floare nu se face primavara, nici cu 300 de muncitori autostrada. Firma Bechtel a decis sa mute o parte dintre utilajele de la noi in tarile unde a prins contracte pentru alte autostrazi.

Nu lasa in urma o mostenire prea buna: 52 de kilometri de autostrada scumpa ca aurul, in 7 ani de santier.

Vestea proasta este ca ii vom plati acestei companii penalitati chiar si cand muncitorii stau de pomana.

Dupa 7 ani de contract pagubos, sefii de la compania de autostrazi spun ca nu mai vor sa plateasca preturi triple fata de cele normale. Fiecare kilometru construit de Bechtel a fost facturat cu 15,6 milioane de euro.

Compania Bechtel mai da o palma guvernului roman zilele acestea: isi muta grosul utilajelor in Kosovo unde a prins un contract banos.

Citește și
Bechtel
Bechtel vrea sa concedieze toti oamenii de la Autostrada Transilvania
VIDEO. Zelenski, reacție după discuția dintre Olaf Scholz și Vladimir Putin

In 6 ani, peste un milliard de euro au fost cheltuiti pentru numai 42 de kilometri inaugurati. Mai lipsesc 360 pana la Brasov.

Pe hartie, Bechtel mai are 300 de angajati care lucreaza pe tronsonul Suplacu de Barcau - Bors. In realitate, acolo nu se mai munceste de anul trecut.

Chiar ambasadorul SUA a discutat cu ministrul transporturilor despre problema platilor.

Singura sansa ca autostrada sa ajunga de la Brasov pana la Bors in 2012 ar fi ca americanii sa angajeze acum 7.000 de oameni si sa lucreze non-stop.

Articol recomandat de sport.ro
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
FOTO Reacția lui Jake Paul după ce a fost pălmuit de Mike Tyson la cântarul oficial + Ce a zis Iron Mike
Citește și...
Terenuri distruse in zona autostrazii Transilvania
Terenuri distruse in zona autostrazii Transilvania

Si-au batut joc de noi, striga zeci de sateni dintr-o comuna clujeana, care s-au trezit cu terenurile agricole distruse de constructorii autostrazii Transilvania.

Bechtel vrea sa concedieze toti oamenii de la Autostrada Transilvania
Bechtel vrea sa concedieze toti oamenii de la Autostrada Transilvania

Reprezentantul salariatilor de la Autostrada Transilvania a explicat ca, pe langa cei aproape 2.000 de angajati ai Bechtel, vor mai fi concediati si aproximativ 5.000 de salariati ai companiilor furnizoare pentru firma americana.

Peste 2.300 de angajati de la Bechtel, in pericol de a fi concediati
Peste 2.300 de angajati de la Bechtel, in pericol de a fi concediati

"Bechtel isi bate joc de angajati!" Asta cred reprezentantii muncitorilor care-si desfasoara activitatea pe santierul autostrazii Transilvania.

Recomandări
Prețurile din România cresc mai repede decât în orice alt stat din UE. Scumpirile, cauzate de majorările de salarii și pensii
Prețurile din România cresc mai repede decât în orice alt stat din UE. Scumpirile, cauzate de majorările de salarii și pensii

În 2024, România rămâne campioana scumpirilor în Uniunea Europeană. Conform previziunilor Comisiei Europene, țara noastră va încheia anul cu cea mai mare rată a inflației, ceea ce înseamnă că la noi prețurile cresc mai repede decât în orice alt stat UE.

Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului

Premierul Marcel Ciolacu spune că a primit răspuns scris din Ucraina privind interdicţia lui George Simion în această ţară și a făcut public documentul primit de la Kiev.

Povestea unei școli din Buzău care a reușit să reducă abandonul școlar. Cum sunt motivați elevii și părinții lor
Povestea unei școli din Buzău care a reușit să reducă abandonul școlar. Cum sunt motivați elevii și părinții lor

Campania „Deșteaptă-te, România!" ajunge vineri seară la final. În aceste două săptămâni Știrile ProTV au prezentat modele educaționale din țară și din străinătate, promovate de dascăli care susțin excelența.