Bechtel se muta in Kosovo. Cat ne-au costat 7 ani si 52 de km de autostrada
Cu o floare nu se face primavara, nici cu 300 de muncitori autostrada. Firma Bechtel a decis sa mute o parte dintre utilajele de la noi in tarile unde a prins contracte pentru alte autostrazi.
Nu lasa in urma o mostenire prea buna: 52 de kilometri de autostrada scumpa ca aurul, in 7 ani de santier.
Vestea proasta este ca ii vom plati acestei companii penalitati chiar si cand muncitorii stau de pomana.
Alegeri 2024
21:03
Reacția lui Simion după Kievul a dezvăluit de ce nu are voie în Ucraina. Liderul AUR, apel către serviciile secrete
20:15
Document. Motivul pentru care George Simion a fost interzis în Ucraina. Guvernul României a publicat răspunsul Kievului
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
Dupa 7 ani de contract pagubos, sefii de la compania de autostrazi spun ca nu mai vor sa plateasca preturi triple fata de cele normale. Fiecare kilometru construit de Bechtel a fost facturat cu 15,6 milioane de euro.
Compania Bechtel mai da o palma guvernului roman zilele acestea: isi muta grosul utilajelor in Kosovo unde a prins un contract banos.
In 6 ani, peste un milliard de euro au fost cheltuiti pentru numai 42 de kilometri inaugurati. Mai lipsesc 360 pana la Brasov.
Pe hartie, Bechtel mai are 300 de angajati care lucreaza pe tronsonul Suplacu de Barcau - Bors. In realitate, acolo nu se mai munceste de anul trecut.
Chiar ambasadorul SUA a discutat cu ministrul transporturilor despre problema platilor.
Singura sansa ca autostrada sa ajunga de la Brasov pana la Bors in 2012 ar fi ca americanii sa angajeze acum 7.000 de oameni si sa lucreze non-stop.