Vinurile și băuturile spirtoase fără alcool sunt tot mai căutate. Tendințele de la cel mai mare târg de vinuri din lume
Băutură da, mahmureală nu! Vinurile și băuturile spirtoase fără alcool sunt tot mai căutate în Germania. Cererea este în creștere. Prin urmare, mulți viticultori se concentrează pe producția unor astfel de licori.
Tendințele au fost evidente și la cel mai mare târg de vinuri din lume, găzduit în Dusseldorf.
Jan Heikrodt, RTL reporter: "Are un gust foarte bun!"
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
La acest târg din Dusseldorf, producători din toată Germania s-au strâns ca să-şi prezinte licorile. Pentru că tot mai mulţi germani vor doar să simtă gustul vinului, dar să evite în acelaşi timp efectele nocive ale alcoolului, producătorii s-au reorientat.
Rainer Pauly, comerciant: "Anul trecut, vânzările au crescut cu aproape 50% în Germania, pentru vinul non-alcoolic. Asta înseamnă foarte mult".
Datorită noilor tehnici de producție, vinurile non-alcoolice devin tot mai bune, spun consumatorii din această ţară. Același lucru este valabil și pentru vinul spumant, pentru whiskey, vodcă sau gin.
Jan Heikrodt, reporter RTL: "Am aici două pahare de gin cu apă tonică: unul este cu alcool și celălalt fără. Nu simt deloc diferența. Ambele sunt delicioase!"
Germanii consumă anual, în medie, 20 de litri de vin pe cap de locuitor. Dar noua generație ar putea schimba această tendință.
Ernst Buscher, angajat al Institutului german al vinului: "Se asigură că nu beau alcool în anumite situații, apoi caută alternative. Poate că le-ar plăcea să bea vin, dar nu vor, iar acum au o alternativă plăcută: licoarea are gust de vin, dar nu are alcool".
Și vedetele au văzut oportunitatea. Cântăreața Kylie Minogue, de exemplu, a lansat recent un Prosecco fără alcool. Au fost deja vândute peste 8 milioane de sticle.
Kylie Minogue, cântăreață: "Eu nu beau mult, dar când se întâmplă să fac asta îmi place să savurez un produs de calitate".
Timp de 3 zile, peste 6.000 de expozanți și-au prezentat oferta la Dusseldorf. Dacă unii vizitatori au degustat cu măsura, alții nu s-a putut abține să nu savureze fiecare licoare până la fundul paharului.