Site vandut cu 315 milioane de dolari. Atat costa metroul pana la Otopeni
Unul din cele mai populare site-uri de stiri din America, huffingtonpost.com, a fost cumparat de compania AOL pentru 315 milioane de dolari. Este considerata una din tranzactii-cheie din new-media in ultimii ani.
"Ca parte a acestei tranzactii, Arianna Huffington, cofondator al Huffington Post si editor-sef al publicatiei, va fi numita presedinte si redactor-sef al Huffington Post Media Group, care va include Huffington Post si alte divizii de continut ale AOL", se arata comunicatul celor doua companii.
Arianna Huffington scrie intr-un editorial ca dupa mai multe negocieri tranzactia a fost finalizata la finala Super Bowl (care a avut loc duminica).
Noul grup media va avea, pentru toate site-urile, circa 117 milioane de vizitatori unici pe luna in Statele Unite ale Americii si aproximativ 270 de milioane de vizitatori unici din intreaga lume. Datele au fost estimate analizand cifrele de audienta din luna decembrie 2010.
Huffington Post este un site american de informatii si un blog agregator de stiri fondat de Arianna Huffington, Kenneth Lerer si Jonah Peretti. Site-ul, fondat in 2005, colaboreaza cu mai multi editorialisti de renume. De-a lungul timpului, pentru Huffington Post au scris personalitati ca Barack Obama, Hillary Clinton, Norman Mailer si Madeline Albright.
In topul celor mai bune bloguri realizat de Time in 2009, Huffington Post aparea pe locul doi.
AOL este o companie americana furnizoare de servicii globale de internet, ce s-a desprins din grupul Time Warner la sfarsitul anului 2009.
Trei site-uri din Top 5 Technorati apartin de AOL. In total, pentru AOL News scriu peste 1500 de oameni. AOL detine o vasta retea de corespondenti, unul din principalele atuuri cu care Arianna Huffington spera sa creasca numarul de utilizatori.
Tranzactia s-ar putea finaliza la sfarsitul primului trimestru sau la inceputul celui de-al doilea trimestru al acestui an, potrivit comunicatului de presa.