Ancheta tragediei din Spania. Conductorul a oprit sistemul de franare ca sa vorbeasca la mobil
Anchetatorii au o ipoteza cutremuratoare in cazul tragicului accident feroviar din Spania, soldat cu 78 de morti, langa Santiago de Compostela.
Potrivit primelor date furnizate de anchetatori, conductorul Francisco Jose Garzon, de 52 de ani, ar fi vorbit la telefonul mobil in momentul in care s-a produs accidentul.
Trenul a intrat intr-o curba cu o viteza dubla fata de limita maxim admisa, iar sistemul de franare de urgenta fusese dezactivat de Francisco, pentru ca ar fi bruiat semnalul de la mobil.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
Conductorul a fost retinut pentru ucidere din culpa, insa a refuzat deocamdata sa dea declaratii procurorilor.
Mesajul unei femei dupa dezastrul feroviar din Spania: Ma sufoc. Sotul o astepta in gara
Informatia a fost publicata de ziarul El Mundo, care citeaza colegi ai conductorului, scrie Daily Mail.
Anchetatorii au gasit cutia neagra a trenului si vor afla in curand mai multe informatii despre cauza tragediei.
Primele cuvinte ale mecanicului dupa catastrofa feroviara din Spania: Am gresit, vreau sa mor
78 de calatori si-au pierdut viata si alti 70 au fost grav raniti, dupa ce trenul a deraiat langa orasul Santiago de Compostela, pentru ca a intrat intr-o curba cu o viteza de 190 km/h, desi limita era de 80 km/h.