Motivul pentru care o cafenea a cerut bani în plus unei femei ca să-i taie sendvișul în două. Întâmplarea a stârnit revoltă
Proprietara unei cafenele din Italia își apără decizia de a taxa un client cu doi euro pentru a-i tăia sendvișul în două. Nota de plată a devenit virală pe Internet și a stârnit revolta oamenilor.
Bar Pace, o cramă și cafenea de lângă Lacul Como, a ajuns pe prima pagină a ziarelor locale săptămâna trecută, după ce un client a scris pe TripAdvisor că a fost taxat cu doi euro pentru ca sendvișul său să fie tăiat în felii, scrie Business Insider.
Femeia a postat o fotografie cu nota de plată, explicând faptul că a luat masa cu încă o altă persoană și voia să împartă sendvișul.
Alegeri 2024
19:35
Cine ar putea deveni noul președinte al României. Aceeași persoană, două sondaje diferite
16:15
Lider PSD, răspuns pentrul Lasconi, în cazul George Simion și interdicția lui la Chișinău
20:15
Candidații la prezidențiale fac coadă la Nicușor Dan. După Kelemen Hunor, primarul se întâlnește și cu Marcel Ciolacu
20:57
Ioan Chirteş a explicat de ce liderul AUR, George Simion, are interzis în Ucraina şi Republica Moldova: "Sunt dovezi clare!"
„Incredibil, dar adevărat”, a scris femeia în iunie.
Cele două persoane au cheltuit în total 15,70 euro, dintre care doi euro erau pentru un serviciu numit 'diviso a metà'.
Comentariul său a devenit viral la începutul lunii august, iar de atunci Bar Pace a fost bombardat pe Facebook, Google și TripAdvisor de persoane ofensate de această practică.
De atunci, TripAdvisor a suspendat noile recenzii pentru cafenea, invocând îngrijorarea cu privire la evaluările primite de la persoane care nu au vizitat-o niciodată.
„Din cauza unui eveniment recent care a atras atenția presei și a provocat un aflux de recenzii care nu descriu o experiență de primă mână, am suspendat temporar publicarea de noi recenzii pentru această locație”, a scris TripAdvisor.
Cristina Biacchi, care deține Bar Pace împreună cu soțul ei, s-a întrebat de ce clienta supărată nu și-a exprimat îngrijorarea înainte de a plăti nota de plată.
„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie să fie plătit”, a declarat ea, duminică, pentru ziarul italian La Repubblica. „A trebuit să folosim două farfurii în loc de una și timpul de spălare s-a dublat. Pentru a tăia sendvișul în două ne-a luat ceva timp, iar munca trebuie plătită”, a adăugat Biacchi.
Proprietara cafenelei a spus că timpul înseamnă bani și a invocat și creșterea prețurilor în industrie, dar a mai declarat pentru La Repubblica că Bar Pace nu ar fi insistat asupra taxei dacă clientul ar fi contestat-o.
Între timp, o avalanșă de noi recenzii negative a dus la scăderea ratingului de stele al Bar Pace pe Facebook la 2,7 din 5 stele.