Monstru dupa ce a luat paracetamol!


Ultimul update: Luni 22 Octombrie 2012 21:00
Data publicarii: Joi 14 Ianuarie 2010 00:00
Categorie: Stiri externe
Eva Uhlin

Eva Uhlin, o suedeza de 19 ani, a vazut moartea cu ochii dupa ce a inghitit paracetamol ca sa-si trateze raceala. A facut o reactie alergica puternica care a desfigurat-o.

Boala a tintuit-o la pat pe tanara saptamani in sir si a avut nevoie de injectii cu morfina pentru a putea rezista durerilor. 15 medici au consultat-o pentru a-i stabili un tratament. Surprinzator e ca fata mai luase paracetamol in trecut, dar fara sa aiba vreo reactie.

Conform statisticilor, un om dintr-un milion sufera de sindromul Lyell, numit si necroliza epidermica acuta. Este o afectiune dermatologica ce duce la dezlipirea intregului tesut epidermic.

Sindromul lui Lyell survine in general la adulti, ca reactie a administrarii unor medicamente sau la copii ca urmare a unei infectii cu un stafilococ. Necroliza epidermica acuta se manifesta prin aparitia brusca a unei roseli pe piele, pe care apar apoi basici mari umplute cu lichid, care se sparg repede si provoaca rani dureroase.

Bolnavul capata un aspect "de oparit". Pe langa antibioticele pentru prevenirea riscului de septicemie, tratamentul mai prevede si rehidratare cu perfuzie intravenoasa.

Acum, la mai bine de patru ani de la momentul in care paracetamolul a fost cat pe ce s-o ucida, Eva Uhlin si-a facut aparitia in public. Arata de nerecunoscut.

 

Atentie la ce medicamente luati! Puteti suferi reactii alergice grave!
Desfigurata si partial orbita de... vopseaua de par!
S-a trezit cu fata umflata de la o vopsea de par!
FULLSCREEN
Monstru dupa ce a luat paracetamol!
  • /

Sursa: Daily Mail

Tags: boli, sanatate,

VIDEO PROTVPLUS.RO