Atentie la ce medicamente luati! Puteti suferi reactii alergice grave!

Ultima actualizare: 01-06-2012 10:40
boala

Pielea i se arde pe dinauntru, la suprafata desprinzand-se cu usurinta. I s-a intamplat unei femei din statul american Florida, care se zbate acum intre viata si moarte, dupa ce a primit din partea medicilor diagnosticul de necroliza toxica epidermala.


Cauza? Administrarea unor medicamente!


Yasmin Hernandez, o femeie din Florida, diagnosticata cu infricosatoarea boala, se afla acum intr-un spital din Orlando, iar medicii sunt rezervati in privinta sanselor ei de supravietuire.

Potrivit declaratiilor sotului, femeia a facut febra imediat ce si-a luat medicamentele pentru tulburarea bipolara (psihoza maniaco-depresiva) de care suferea. Se pare ca acestea i-au provocat reactia alergica, sansele ei de supravietuire fiind acum de doar 30%.

Afla mai multe despre necroliza toxica epidermala pe www.csid.ro.
 

Citeste și...
Parteneri
VIDEO PROTVPLUS.RO