Idee inedită într-un supermarket. Clienții pot arăta că sunt disponibili pentru un flirt prin alegerea unui cărucior roz
Un supermarket din Bavaria sare în ajutorul persoanelor singure printr-o metodă inedită. Clienții pot arăta că sunt disponibili pentru un flirt, ori o conversație plăcută la cumpărături prin alegerea unui cărucior roz.
Lisa Loeding, reporter RTL: „Eu și căruciorul meu roz suntem gata de „vânătoare”. Să vedem dacă după asta pot chiar să-mi șterg aplicațiile de dating."
Tânăra nu caută cea mai bună ofertă de la raft, ci un flirt reușit. Cărucioarele roz sunt disponibile chiar la intrarea în supermarket. Alegerea unuia dintre ele arată: „Sunt singur/singură și pot fi abordat / abordată."
Sven Schottenhammer, managerul supermarketului: „Avem cărucioare de cumpărături roz pentru că ne-am dorit să venim cu ceva special. Nu doar pentru flirturi, ci și pentru a promova contactul interuman în era digitală, indiferent dacă duce la un flirt, la o prietenie sau e doar o conversație plăcută.”
Sunt și clienți care și-au găsit jumătatea fără prea multe bătăi de cap.
Lisa Loeding, Reporter RTL: „Ei bine, momentan nu merge prea bine. Sunt singura cu un cărucior roz în acest magazin. Aici ar fi un loc care îți aduce noroc. Chiar am nevoie de asta."
Câțiva pași și... norocul se ivește.
Lisa Loeding, Reporter RTL: "Și dacă m-ai fi văzut aici cu căruciorul meu roz, m-ai fi abordat? Ai fi făcut-o?"
Bărbat: "Absolut."
Lisa: "Atunci ar trebui să mergem la o cafea cândva, nu-i așa?"
Bărbat: "Absolut."
Lisa: "Perfect! Hai să facem asta!"
Lisa Loeding, Reporter RTL: „Căruciorul și-a îndeplinit scopul. Am obținut un număr de telefon și am de gând să îl sun în viitorul apropiat."
Sursa: Pro TV
Etichete: supermarket, sondaj, clienti, carucior, flirt, myimpact,
Dată publicare:
04-09-2024 07:45