Cum a reușit un tânăr să devină miliardar la doar 26 de ani. Compania a crescut chiar și pe perioadă de criză
Riku Tazumi a fondat Anycolor când era încă student universitar, iar acțiunile companiei sale au crescut de opt ori de la debutul lor la Tokyo, în iunie, scrie Bloomberg.
Japonia a trecut de la vedetele YouTube din viața reală la cele virtuale, iar o agenție de talent care gestionează persoaneșe din spatele acelor avatare a produs unul dintre cei mai tineri miliardari din țară.
Acțiunile Anycolor au crescut de opt ori de la intrarea pe Bursa de Valori din Tokyo în iunie, făcând-o una dintre cele mai performante de pe piață și evaluând firma la aproximativ 370 de miliarde de yeni (2,5 miliarde de dolari). Participația de 45% pe care o deține fondatorul său, Riku Tazumi, în vârstă de 26 de ani, valorează acum 1,1 miliarde de dolari, chiar și după ce yenul a scăzut la cel mai scăzut nivel din ultimele decenii față de dolarul american.
Alegeri 2024
19:26
Au fost tipărite 5,6 milioane de buletine de vot pentru referendumul din București. Care este condiția pentru a fi validat
19:14
Cum votăm la prezidențiale, în țară și în străinătate. Cei care nu sunt în localitatea de reședință pot vota la orice secție
19:05
Sondaj AtlasIntel alegeri prezidențiale 2024. George Simion și Elena Lasconi ar fi umăr la umăr în bătălia pentru locul doi
15:07
BEC a retras materialele online ale unui candidat. Ce regulă importantă nu a respectat și care a fost reacția lui
Performanța senzațională a Anycolor iese în evidență într-un an în care investitorii globali au evitat tranzacționarea. Debutul fructuos al companiei sugerează încrederea pieței în capacitatea Japoniei de a-și monetiza cultura anime și pop-idol devotată și de a transforma acele active intelectuale în bani. Anycolor gestionează în prezent aproximativ 140 de creatori și fiecare lucrează la un personaj animat diferit pentru YouTube.
„Agențiile de talent au fost în mod tradițional o afacere extrem de puternică în Japonia”, a spus Masahiro Hasegawa, analist la firma de cercetare Humanmedia din Tokyo. „Oamenii pariază că aceasta este următoarea generație de astfel de afaceri.”
O atracție cheie pentru investitori este potențialul companiei de a se extinde în străinătate, spre deosebire de agențiile de talente interne convenționale precum Johnny & Associates . Grupurile pop-idol ale lui Johnny, care includ Arashi și Snow Man, are o bază uriașă de fani în Japonia, dar doar o mică prezență în afara pieței sale de origine.
Popularitatea companiei este determinată de personaje virtuale care joacă pe YouTube sub numele de marcă Nijisanji . Acești VTubers , sau YouTuberi virtuali, joacă de obicei jocuri video online în timp ce interacționează activ cu cei care urmăresc emisiunile lor transmise în direct. Este analog cu streamerii de jocuri de pe Twitch de la Amazon.com Inc., dar pe o platformă diferită și.
Nijisanji este o agenție virtuală deținută de AnyColor Inc. Agenția a fost înființată în 2018 cu scopul de a promova utilizarea modelelor Live2D și streaming.