Concurs macabru lansat de Malaysia Airlines: Participantii, rugati sa spuna ce isi doresc sa faca inainte sa moara
Compania Malaysia Airlines a lansat un concurs in Australia si Noua Zeelanda, prin care ii invita pe cei care doresc sa castige un bilet de avion sau un iPad sa isi marturiseasca lucrurile pe care vor sa le faca inainte sa moara.
O strategie de marketing era de asteptat din partea unei companii care mai inca de suferit din cauza tragediilor in care au fost implicate zborurile MH17 si MH370, dar numele competitiei este cel putin bizar: "Ultimul meu bucket list", potrivit TIME.com, citat de Mediafax.
Participantii aveau de raspuns la intrebarea: "Ce si unde ai vrea sa tai de pe bucket list-ul tau?"
"Bucket list", potrivit definitiei oferite de enciclopedia britanica Merriam-Webster, defineste "o lista de lucruri pe care cineva nu le-a facut dar pe care vrea sa le faca inainte sa moara".
Concursul, demarat in urma cu patru zile, pare sa fi fost retras, dupa cum arata si link-ul original, insa un fisier cu regulamentul mai putea fi gasit aici in momentul publicarii acestui articol.
O gafa asemanatoare a fost facuta in 2003 de Comitetul de Turism al din Hong Kong, care a avut o campanie ce le promitea potentialilor vizitatori ca "Hong Kong iti va taia rasuflarea". In acea perioada, SRAS - sindromul respirator acut sever - provocase moartea a aproximativ 100 de oameni, in special in Hong Kong si China.
Sursa: Mediafax
Etichete: campanie, avion prabusit, marketing, Malaysia Airlines, accidente aviatice,
Dată publicare:
02-09-2014 17:19